voiajori

În urma discuțiilor telefonice purtate cu președinții sau tehnicii de județ din zonele 4 și 5 ale țării, respectiv dl. Dragomir – jud. Brăila, dl. Petre – jud. Buzău, dl. Izdrea – jud. Tulcea, dl. Buțucanu – jud. Galați, dl. Chiper – jud. Vrancea, dl. Racoviță – jud.Vaslui, dl. Chichet – jud.Iași, dl. Feștilă – jud. Neamț, dl. Dorneanu – jud. Bacău, dl. Țurcanu – jud.Botoșani, dl. Hînțari – jud. Suceava, s-a hotărât organizarea unei ședințe comune în care se va stabili planul de zbor pentru sezonul competițional 2013, atât pentru categoria fond, cât și pentru categoria maraton!

Ședința va avea loc în data de 20 ianuarie 2013, orele 10:00, în localitatea Bacău, la restaurantul „Vila Borghese”, situat lângă Pasajul Gării!

Dragoș Dorneanu

Adaugat pe 28 Dec 2012 de |  | 14,004 views

75 pareri la articolul “Plan de zbor 2013 – Zona 4 si Zona 5”


  1. suceava says:

    parca anul trecut sa stabilit planul de zbor pe 4 ani?acum se schimba iar”?

  2. victor says:

    Daca tot se schimba cel putin sa fie pe Ucraina sa fie echitabil pentru toata lumea.Catalogul national 2012 online mai apare sau nu mai are cine sa-l faca?

  3. vicentiu says:

    Sa speram ca in urma acestor discutii moldova va deveni cea mai puternica zona la nivel national la fond -maraton ,30 000 porumbei lansati la etapele de fond -maraton. Interesant , cei de la Buzau sunt dispusi sa schimbe directia de zbor .
    Un an bun tuturor crescatorilor din FCPR ! MAI PUTIN SEFILOR !!!

  4. Co$min Milo$h says:

    woaw super ca si jud Buzau si-a dat seama unde trebuie sa joace fondul si maratonul singura ruta accesibila restu e cancan…

  5. ionutsv says:

    Frumos. ar fi supar sa zburam pe Ucraina si sa avem din nou etapa Krasnodon.

  6. BBB says:

    Pe ruta Romania-Krasnodon e numai campie pt toata lumea + diferente de distante foarte mici, cum sa nu fie bine pt toti?!! Felicitari! si sa fie intr`un ceas bun. Bine punctat pozitia 3!

  7. Sucevean says:

    Daca schimbam iarasi ruta pentru ca unii columbofili nu pot face rezultate si vor sa-i ” rupa de la mana” si pe cei care deja si-au format porumbeii pe aceasta directie ar trebui facut un protocol pe 10 ani facut cumva la un notar ca sa nu se mai poata schimba pentru ca peste 2 ,3 ani marea majoritate vor vrea iarasi sa schimbe deoarece vor spune ca vantul bate doar intr-o directie sau scuze de acest gen. Deasemenea ma gandesc ca scopul acestei mari uniri este ,marea concurenta care s-ar forma, atunci ar fi bine sa ramana doar clasamentul general si cel de pe cele doua zone de distanta pentru ca altfel degeaba avem concurenta daca ne vom lua punctajul de pe judet sau celelalte forme .. Acum cand au inceput sa vina porumbeii bine si de la Berlin si toti vor sa zboare vom trebui sa renuntam si la el ….

  8. Liviu says:

    Zburatorii de iarna fac planuri, schimba rute de zbor si in momentul cand vine primavara vin 30-40 de porumbei pe judet la etapa. Din punctul meu de vedere Suceava care a avut in expozitie cei mai multi porumbei din Romania nu are nici un motiv sa schimbe ruta sau planul de zbor. La fond am putut zbura si cu puii toate trei etapele si abia am avut credibilitate si am creat o multime de discutii, pe Ucraina daca am zbura unde nu este nici GPS nici delegat toata lumea ar spune ca ducem porumbeii dupa granita. Si daca pe ruta pe care noi zburam facem rezultate, avem campioni nationali, de ce am schimba ruta? Cred ca nu se va schimba nici un plan de zbor anul acesta, cel putin pentru columbofilii din Suceava. Ne-am pregatit porumbeii pe ruta Polonia. Daca vom reusi sa avem si lansari de dimineata la maraton, veti vedea la sfarsitul anului la expozitie ca vom avea si mai multi campioni la maraton. Nu vrem sa fim “carne de tun” pentru cei din sudul tarii. Daca vor echitate ii invitam pe toti din Suceava pana la Bucuresti la un zbor in Ungaria unde avem lansatori, GPS, nu trebuie sa dam spaga la vama si toti porumbeii trebuie sa treaca peste munti. Cred ca intalnirea de la Bacau este o pierdere de timp care nu va schimba nimic.

  9. Sucevean says:

    Domnul Liviu are mare dreptate ..mai bine zburam toti pe ruta vest daca tot vrem concurenta mare …. si atunci putem sa abordam si Berlinul national ..

  10. Daniel says:

    Daca se accepta schimbarea planului de zbor oricarei asociatii,mai devreme de cei 4 ani, atunci FCPR va da dovada de foarte multa neseriozitate. Eu personal am plecat din randul “profesionistilor” crezand ca FCPR este “doua clase” peste ceilalti. Sunt de parere ca numai respectarea cu strictete a unor reguli(RNC)si prin aceasta respectarea membrilor ei, FCPR va surclasa celelalte federatii.

  11. e-cornellius says:

    cine este campion pe Polonia va fi si pe Ukraina. asta sa fiti siguri ! pt campioni nu conteaza ruta ! Ukraina sa fie !

  12. BBB says:

    Liviu: tu cred ca esti nebun! zboara tu peste munte si atunci mai vorbim. ruta Romania -Ucraina e numai campie, + de asta zona 4 si 5 are cei mai valorosi crescatori la categoria maraton, deci concurenta adevarata! Nu mai trimiteti comentarii aiurea!

  13. vicentiu says:

    Nu toate asociatiile ar trebui sa schimbe directia de zbor catre Ucraina, de exp. Suceava avad un nr. foarte mare de por. si crescatori poate orgazoiza si zbura in continuatre ruta care ii avantajeaza ,dar acele judete unde diferenta dintre primul si ultimul crescator este de peste 150-200 km la etapele de maraton pot alege ruta Ucraina unde c-am toata lumea e pe picior de egalitate, astfel ar fi posibila si lansarea la prima ora fara s-a avantajeze unele zone cum se crede acum.

  14. vasile says:

    Excelenta ideie cu cat sunt mai multi porumbei lansati odata se vor vedea si adevaratii campioni.Cat despre schimbarea rutei e bine venita pentru cei din Bacau si Neamt cat si pentru cei din sudul Sucevei se plang doar favorizatii cei de la granita cu Ucraina.Sa speram ca aceasta ideie se va pune in practica si nu va ramane doar un vis,sper ca conducatorii celor 11 judete se vor gandi la performanta si nu la interesele proprii.

  15. Ghita says:

    De aceia nu au credibilitate romani si nici no sa aibă prea curind căci simt intro continua căutare de succes schiba planuri modifica rute numai sa le iasă la uni bine cai poate schimbind mereu o sa se mai vadă si ei prin clasamente

  16. Porumbelul007 says:

    parca sunteti nascuti cu berlinul de gat fratilor zau parca in est nu se poate organiza un concurs”national”pt noi unde sa avem sanse egale jumate din tara asta e nu putem zbura toti pe vest atunci hai pe est cum zboara si ucpr si au rezultate si ei ganditi-va k putem avea lansari de 30-40mii de porumbei la fond iar dak ar fi sa avem lansare comuna cu ucpr ar fi 50-60mii de porumbei acolo concurenta parca sunteti orbi nu vedeti avantajele:-j bani mai putini pt zboruri distante egale pt toti concurenta mare(iasi suceava neamt botosani bacau vaslui vrancea buzau galati braila tulcea constanta ialomita calarasi ar fi cel mai puternic campionat columbofil din europa daca zburam toti pe est

  17. Porumbelul007 says:

    Va e frica cumva k nu vor mai fi campioni tot x y z?porumbeii buni vin si din ucraina propun un sondaj in cadrul fiecarei asociatii pt a se vedea ce isi doreste fiecare membru

  18. www.popa-marin.porumbeivoiajori.ro says:

    O INITIATIVA BUNA CE MERITA LAUDATA,ACUM SPER SA SE PRODUCA CEVA SI POATE VOR MAI FI SI ALTE JUDETE BAGATE IN DISCUTIE PENTRU A FORMA UN PLAN DE ZBOR COMPETITIV SI ECHITABIL PENTRU FIECARE ZONA IN PARTE…

  19. Cristian says:

    Sunt de acord cu Liviu, nu trebuie schimbat planul de zbor in fiecare iarna dupa placul si gandirea unora. N-a fost bine in 2012? Sau cautam iarasi vreo ruta nastrusnica sa patim iar ca in 2011 la Koronowo? Daca de atatia ani se zboara Polonia pe zona 4 de maraton de ce sa o schimbam acum? Fiin dca vrea careva din sud sau altul de pe la mijloc? Nu dragilor, exista un protocol pe zona 4 care trebuie respectat 4 ani, unul a trecut si mai sunt 3. Acolo scrie ca se pot face modificari doar daca toate cele 5 judete sunt de acord. Din cate stiu Suceava nu e de acord, Botosaniul nu e de acord, Neamtul nu e de acord si nici Iasiul. A ramas doar Bacau care doreste Ucraina, si, daca doreste sa solicite CNS sa treaca in zona 5 si s-a rezolvat problema. Nu merg 500 de crescatori pe alta ruta, dupa ce am facut carari in Polonia. Intrebati-l pe Bilius ca va explica dumnealui cum stau lucrurile cu Gdansk…Berlin…apropo, daca doriti Ucraina s-a terminat si cu Berlin National. Asa ca zona 5 n-are decat sa zboare pe ucraina insa zona 4 nu e de acord. Si de-acu sa joc si vitezele si demifondul si fondul pe Ucraina. pai de ce sa ma intorc la 180 de grade, sau aproape. Nu va e bine ca ati fost campioni pe zona voastra? Va dorim mult succes!
    P.S. Dupa 3 ani cand expira protocolul vom vorbi de o posibila alta ruta.

  20. dorin says:

    liviu daca mergi tu delegat in ukraina sigur le vei da drumul din localitatile stabilite asa ca de ce nu?

  21. misu says:

    Polonia cu lanzare dupa ora 10 la toate maratoanele cf. protocoale sau Ukraina cu lansare la prima ora. “Nu intelegem de ce doar conducatorii zonelor” nu vor Ukraina cand majoritatea crescatorilor din fiecare judet vor credem ca peste 70% din fiecare judet. A cred ca pb. ar fi nr. de km la transport unde in Polonia este f. mare in comparatie cu Ukraina ca se ocoleste prin Ungaria. Asta conteaza d-lor, ba mai mult se vrea foarte multe fonduri in conditiile in care la as fond poti sa folosesti cf RNC si maratoanele. De ce? Simplu, pt. nr. de km care trebuiesc facuti cu transportatorii si care acestia sunt de fapt conducatorii nostri, cei alesi de noi. Deci se vrea bani “in buznarele unora”sau performanta. Eu zic sa incepem sa mai facem cate ceva si pt. noi.

  22. ion says:

    Bacaul acum vrea sa schimbe planul cand au realizat cel mai mare rezultat din istorie prin cele doua locuri 1 luate la Gdansk ? Bravo !

  23. sucevean says:

    Cum vor unii sa dea cu piciorul in munca unor oameni. Prahova ce face vine si ea pe Ukraina ? cu ea vor fi 100 de mii de porumbei !

  24. ion says:

    Prahova ce face ? schimba si ea traseul ? Cu ei vor fi 100 000 de porumbei..

  25. florin.D says:

    Lasati fratilor comentariile si lasati porumbeii sa zboare ukraina sa fie e numar mare de porumbei concurenta e puternica si tot o data un crescator daca e bazat campion poate sa iasa indiferent de unde zboara

  26. Tabara Marian says:

    @ domnule cristian: vorbiti de zona 5 ca si cum cunoasteti toate dorintele acestei zone! Vorbiti de acele protocoale de anul trecut valabile inca 3 ani! dar dupa parerea mea acele protocoale nu mai sunt valabile atata timp cat RNS ul permite rupere zonei in doua la prima etapa maraton! S au da sunt valabile doar trei sferturi ..se poate si asa :)…

  27. Cristian says:

    Nici n-am pomenit despre discutiile din zona 5. Vorbim despre zona 4 nu zona 5 si chiar daca au aparut modificari in RNS nu inseamna ca discutiile concretizate anul trecut intr-un protocol s-au anulat. Nu, din contra, incercam sa mentinem acest plan care s-a dovedit a fi bun si, eventual sa aducem imbunatatiri la etapele din categ.1,2 si 3 pentru o mai buna pregatire. Daca s-a permis in RNS ruperea zonei la prima etapa de maraton, fiecare poate discuta pe zona acest lucru, chiar si in ceea ce priveste lansarile. Si repet, fiecare pe zona. Corect ar fi intai sa se discute separat pe zone 4 si 5, iar apoi comitetele celor doua zone sa se intalneasca si sa discute, daca in prima faza s-a ajuns la un acord. Ce discutam pe net si ne dam cu parerea. Si exact cum a spus Liviu mai sus, atat el cat si eu avem cunostinta de cauza in zona 4. Va urez un an nou fericit si gandire limpede!

  28. Ghita says:

    Se tot vorbește de concurenta dar eu nu vad nuci una sa va spun de ce căci atita timp cit se fac clasamente pe jumătate de zona pe județ si pe centru aia nu mai înseamnă concurenta fiindcă ajungem exact de unde plecam .Așadar mai bine neam vedea fiecare zona lui si de planu de zbor care lam avut in ultimi 6 ani .Un an nou fericit cu multe realizări la toți colombofili LA MULȚI ANI

  29. MARIAN says:

    DACA SE AJUNGE LA O INTELEGERE INTRE CEI 11 E O IDEE BUNA… DACA NU SA RAMANA IN VIGOARE PROTOCOLUL SEMNAT

  30. Manoloiu Costel says:

    PROPUNERE FACUTA PE 23 decembrie, 2012
    Pentru colegii mei buzoieni,
    In sfarsit dupa multe discutii contradictorii si de multe ori peste limita bunului simt s-a ajuns la un consens. O parte dintre noi au inteles ca zborul pe “ardeal” peste “3 lanturi de munti” ne fac mereu “tineri”. Buzaul unit (peste 300 de membrii) pe acelasi plan de zbor “UKRAINA” poate fi o forta la nivel national. Iar daca mergem si mai departe cu MARATONUL pe aceiasi ruta unde sa participe toate judetele de la Botosani la Constanta si de ce nu si cei din Prahova si Bucuresti am realiza “MARATONUL MOLDOVEI SI MUNTENIEI.
    A fost o dorinta pe care am exprimat-o de aproape 3 ani de zile dar de fiecare data ma loveam de acelasi refuz din partea unor colegi. Acum cand in sfarsit acest lucru poate fi realizat as dori sa lasam la o parte orgoliile si ambitiile iar impreuna sa tinem de acelasi “băţ”. Sa stergem cu buretele aceste mici neintelegeri si impreuna sa participam la concursurile cu porumbei, sa ne respectam reciproc iar cei mai buni sa ajunga acolo unde merita pe podium. Numai in conditii aproape echitabile putem duce acest sport acolo unde a fost intotdeauna.
    De ce spun “aproape echitabile” e lesne de inteles, intotdeauna se vor gasi “voci” care vor comenta.
    As vrea sa spun cateva AVANTAJE/DEZAVANTAJE pe aceasta ruta:
    1. numarul de Km parcursi de masina vor fi cu aproximativ 40% mai mic decat pe ardeal- avantaj costul/porumbel-dezavantaj transportatorul;
    2. porumbeii nu vor mai fi mereu “tineri”, avantaj-se va mentine numarul mare pana la sfarsitul concursurilor astfel ca poti participa la fonduri si maraton cu porumbei maturi si cu experienta;
    3. la categoria I si II sosirile vor fi mult mai bune – avantaj ceasurile electronice- dezavantaj ceasurile mecanice. Astfel se vor ambitiona si ceilalti sa cumpere ceasuri electronice de fapt acesta va fi viitorul. Nu peste mult timp ceasurile mecanice vor fi piese de muzeu.
    4. porumbeii vor castiga o ora de zbor ( daca la noi va fi ora 6 la ei va fi ora 5) , soarele le va fi in spate si nu in fata.
    5. relieful care difera total de cel din ardeal, (Slovacia, porumbeii erau lansati de la Ruzomberok in timp ce oamenii mergeau la schi) Rapitoarele s-au inmultit peste masura in zona de munte (organizatii care au dat drumul la tiruri intregi). Pe ruta Ukraina zona de campie brazdata de rauri si lacuri unde porumbeii pot bea apa in orice moment.Etc.
    6. Dezavantaj major pe aceasta ruta – cost mare la granita dar se poate compensa cu nr de Km mai putini (35-40%) parcursi de transportator.
    Acum va las pe dumneavoastra sa analizati si sa faceti comparatie.
    COMPLETARE AZI 30.12
    As completa cu o propunere pentru toata zona moldova si muntenia
    DIRECTIA de zbor la MARATON sa se faca in modul urmator:
    – se va trasa o linie imaginara intre Botosani si Buzau (extrema nordica si cea de sud)
    – la mijlocul distantei se va duce o perpendiculara pe aceasta linie care va fi DIRECTIA de zbor
    – pe aceasta directie ne vom deplasa asfel incat cel mai apropiat columbofil de granita sa aiba 850 de Km.(la MARATON si MARATON EXTREM)
    Pentru etapele mai scurte FOND (500-700Km.) vom putea putea realiza 2 zone (o zona cu judetele de pe granita cu Moldova si o zona a judetelor de langa arcul Carpatic) Modalitatea de stabilire a DIRECTIEI de zbor sa se faca in acelasi mod prezentat anterior.
    O alta varianta ar fi sa ne grupam pe zone de 3 la 4 judete apropiate care impreuna vor stabili directia de zbor dar sa nu ne abatem prea mult de la DIRECTIA MARATON PRINCIPALA.- DAR NUMAI PENTRU PRIMELE 2 ETAPE (dupa care ne vom unii).
    Un DERBY “MARATONUL MOLDOVEI SI MUNTENIEI” (ultima etapa ) unde se vor face premieri in bani, cupe si diplome ar fi foarte bun pentru a fi mai atractiv.
    Localitatile de lansare sa fie bine alese (chiar daca ne abatelm putin de la directia principala), orase mari si obligatoriu filmate lansarile.
    Judetele Prahova ( Mizil), Ilfov, Giurgiu, Bucuresti pot participa la etapele de MARATON, iar la Derby de ce nu si cei din zona Olteniei.
    Va rog sa luati aceste variante ca o PROPUNERE, care din punctul meu de vedere mi se par logice. Orice propuneri constructive vor fi binevenite.
    Sper sa nu deranjez pe nimeni cu aceste propuneri – PE CARE LE FAC IN NUME PERSONAL.
    PS-rog pe cineva sa faca o simulare pe harta cu aceste propuneri pentru a vedea concret distantele
    Cu ocazia sarbatorilor de iarna va urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un calduros LA MULTI ANI!

  31. vasile says:

    Manoloiu Costel are perfecta dreptate trezitiva conducatori ai asociatiilor judetene dati-va mana si faceti un plan de zbor serios.Cati km se fac in plus cu masinile pe rutele actuale,cu cat s-ar scurta timpul de transport pe ruta Ukraina,oare asta nu este in avantajul porumbeiilor nostri ???

  32. Cristian says:

    Suceava_krasnodon 1300 km. Suceava-Gdansk 1400 km. Foarte mare economie!!!!

  33. ionutsv says:

    In orice caz zona 4 va zbura pe Polonia (mai putin poate Bacau. nu mai suntem in anii 90-2000 cand directia era schimbata cum o vroiau unii.. un nou an fericit.

  34. justin says:

    Domnule Manoloiu,dvs dati com ca vreti marea unire a Judetului Bz si dm Raileanu da in judecata Fcpr-u pe alt site ca vrea sa zboare separat …ce sa mai intelegem oare nu e un mod de comunicare intre presedinte si vicepresedinte la ASC 10-1 bz?este strigator la cer ce se intampla…

  35. COCOS says:

    Domnul Manoloiu si domnul Raileanu vor ceva de genul;Cand Berca si restul vor sa schimbe pe UK ei vor Bulgari ,cand o sa fie deacord cu Bulgaia or sa vre la Turnu Severin ,iar cand si aici or sa fie deacord cu ei probabil or sa vrea pe LUNA .Asta inseamna unirea care se vrea la Buzau .

  36. membru asc 10-1 says:

    Am gasit si solutia buzaului propus de domnul presedinte Raileanu si dm Manoloiu
    etaapele sa fie cu lansarii la ora 12 pe canicula si cu vant din fata poat poate se ia locul 1 de la buzau concurand cu tot judetul ramnicu,berca,stalpu
    prima etapaeza vit de sa fie lansare de pe platou dacia
    etapa vit-dem din tancioc
    etapa demifond peco alascom
    etapa de fond de la spataru si va spun ca tot pe locul 2 iesiti asc 1.
    e mare politica ce scrie dm Manoloiu asa ca Ceausescu tot cu procesele umbla…
    La multi ani colgilor din asc 10-1 mai putin chiftelelor din conducere

  37. florin.D says:

    multa vorba si multe contraziceri ,suceava daca vrea poate sa zboare fondul si maratonul singuri au destui membri sasi poata organiza ce vrea si sa concureze singuri se poate ,si restul sa organizeze ce vrea dar mai bn e pe ruta ucraina distantele sunt bune cu diferente de 50,60 km si va fi ceam mai buna zona de maraton a moldovei atunci se vede concurenta adevarata ,dar un crescator daca este bun si se bazeaza pe pasari castiga indiferent dupa ce ruta zboara .Va urez sarbatori fericite si un an cat mai bun

  38. COCOS says:

    Domnilor ce crede-ti ca s-a intamplat cu domnul Sterpu Valentin de nu iese la comentarii? Saracii vai de ei, probabil nu mai au argumente si au bagat capu-n nisip .

  39. Manoloiu Costel says:

    Iata ce am prevazut anterior s-a adeverit “intotdeauna se vor gasi “voci” care vor comenta”. De multe ori am afirmat ca un proverb din batrani e mereu de actualitate ” cand te bagi in cocina de “porci” e imposibil sa nu te murdaresti.
    Am facut o propunere si nimic mai mult, in acelasi timp am cerut propuneri constructive si pertinente celor care au cat de cat capacitatea sa gandeasca, fara atac la persoana sau alte discutii care nu fac cinste oamenilor cu cei 7 ani de acasa.
    Din momentul de fata va promit ca nu voi mai comenta si voi incerca sa stau cat mai departe de “cocina” in care unii dintre noi isi fac veacul.
    Va urez sa aveti parte de tot ceea ce i-mi doriti si voi mie. (pacat ca spiritul sarbatorilor de iarna a trecut asa repede)
    Cu stima si respect,
    Manoloiu Costel din Buzau

  40. Marius Tunduc says:

    Dl Manoloiu, ,,Buzaul unit,, este o sintagma pe care asociatia dvs nu o vrea dovada procesul intetat FCPR pentru anularea hotararilor adunarii generale care va obliga sa jucati cu totii impreuna.
    Asadar himere si povesti pentru copii ce scrieti aici!!!

  41. membru asc 10-1 says:

    apreciez initiativa dvs dml Manoloiu dar era mai frumos sa discutati cu Ceasca de Buzau,sal indrumati la ce e bn,ati votat un dictator in conducerea asc 10-1 asa veti ramane mereu,cu procese si frica de a zbura,sterpu anul asta pe clubul nostru a fost praf si pajura nare ce cauta aici …

  42. nicu says:

    d-l manoloiu a facut o propunere de bun simt fara atacuri fara jigniri ,una peste alta era o idee nu inteleg unele reactii.LA MULTI ANI!

  43. Marius Tunduc says:

    nicu, dl Manoloiu a facut o propunere de unire si in acelasi timp a dat fcpr in judecata pentru ca sa impus unirea. Unde e logica?

  44. COCOS says:

    Domnule Manoloiu ,daca vroia-ti cu adevarat sa se zboare la comun lua-ti atitudine pana acum .Se pare ca a-ti devenit o victima colaterala a celor doi faraoni din asc 10/1.Daca pe cei doi ar trebuii sa-i intelegem pt ca au circumstane atenuante , de la dv pretentiile sun uriase avand in vedere mai ales cariera militara .Eu regret ca uneori se mai intrece masura ,dar asta e ,trebue sa trecem peste unele rautati daca suntem oameni inteligenti.Daca nu sunte-m…………..!

  45. Daniel says:

    Cu ce sa votat an adunarea generală era si de așteptat sa va dea cineva in judecată.

  46. membru asc 10-1 says:

    DOMNUL TUNDUC SI COLEGII DANSULUI AU ALES CEVA FRUMOS SI BENEFIC PENTRU SPORTUL COLUMBOFIL NATIONAL DE A SE JUCA PE UN SINGUR PLAN SI DE A IESI CAMPIONI ADEVARATI,CAM TOI SI-AU DAT SEAMA DAR SE PARE CA LA ASC10/1 BZ EXISTA UN GIKA CONTRA CARE NU ISI VEDE DE BATRANETEA SI DE ANI CARE IAU MAI RAMAS SAI TRAIASCA LANGA FAMILIE LINISTIT SI STIE DOAR SA DEA IN JUDECATA,SI MAI ARE UN SUBALTERN CARE DA MESAJE PE NET CA VREA UNIREA CAND DE FAPT EI VOR TOT PE STRADA LOR SA JOACE…LASATI OAMENI BUNI PE CEI MAI BUNI SA CASTIGE IAR JUCAM C 3000 DE PORUMBEI SI DE LA A 12 ETAPA SA RAMANEM IN 500???SI SA LUAM PUNCTE DE NE SATURAM DE ELE??? TREZITI-VA ASC10/1 SANTEM IN 2013…

  47. Dan Bc says:

    Dragi columbofili am intrat in 2013 si sper sa fie de bine anul acesta pt toti, La multi ani tuturor columbofililor din romania.
    Cand d-ul Tunduc a venit cu initiativa de a uni tot vestul tarii intr-un singur plan de zbor comun pe fond si maraton, au fost multe voci impotriva , dar pana la urma sa realizat si sa dovedit a fi un real succes si asa sa creat una dintre cele mai mari zone din tara.
    o mare unire a zonei de est ar deranja pe multi poate, dar marile uniri raman in istorie.
    Cat despre credibilitatea lansarilor, nu va faceti griji , suntem in 2013 , exista tehnologie , masinile vor merge la fonduri si maratoane cu delegati incrucisati din alte judete, masinile vor merge impreuna toate, si inca o idee care o sa o propun la sedinta din ianuarie o fie OBLIGATORIU TOATE MASINILE CARE VOR TRANSPORTA PORUMBEI IN CADRUL PROTOCOLULUI PE UKRAINA VOR AVEA MONTATE CAMERE VIDEO DE BORD . dupa modelul urmator http://stirileprotv.ro/video/moda-camerelor-de-bord-incepe-sa-prinda-si-in-romania-ce-avantaje-au-soferii-care-le-folosesc.html/61235425
    Va asteptam la Bacau la intalnirea din 20 ianuarie!
    La multi ani 2013

  48. Tabara Marian says:

    LIKE DAN BC. Eu cred cu tarie ca mai devreme s au mai tarziu aceasta unire se va produce pentru ca ,CONCURENTA ESTE SAREA SI PIPERUL ACESTUI SPORT! Am 26 si sunt convins ca odata si odata o sa concurez intr o grpupare cu toate ingredientele si nu una dietetica cum este acum.

  49. gabi says:

    La multi ani conducerii fcpr pentru transparenta de care da dovada.Dle Tunduc pentru ce am mai platit 6 lei carnetul de pui daca am ceas electronic?Daca nu am bani de cipuri si sunt trecuti in carnet pot sa-i zbor cand fac rost de cipuri?

  50. Marius Tunduc says:

    Daniel pentru un singur plan de zbor au votat in jur de 125 din cei 147 prezenti. Asta se numeste majoritate! Pentru asta sa se actioneze in judecata? Pentru democratie. Procesul nu are nici o sansa, doar o cheltuiala in plus, mai ales ca lucram cu o casa de avocatura foarte scumpa, si care va fi platita in final de toti membrii As 10 1 Buzau, chiar daca se va face executare silita.
    Asa ca ce facem dam demoractia in judecata? E rusinos si scandalos. SI daca votam de 10 ori va fi tot la fel rezultatul pentru ca in FCPR vrem concurenta nu joc pe straduta.
    Uitati-va aici ce ciudatenii:
    http://www.fcpr.ro/2013_lista_crescatori.php?&idj=212

    Aceleasi nume de familie si aceiasi localitate de domiciliu. Pot fi coincidente dar poate u sunt.
    Vezi poz: 1 si 2, 15 si 16, 40,41,42, 49, 50, 62 si 63 (ce tare) 69 si 70, ….
    Din 70, 10 – 15 nu zboara, 7 -8 au aceiasi adresa si atunci vb de un plan de zbor la 40 de locatii la inceput de sezon, iar la Alba joaca 350 pe un plan????

    Gabi, din moment ce sunt trecuti in carnet si implicit introdusi in lista de start electronica puteti sa-i zburati.
    Oare medicul veterinar cand va vaccineaza porumbeii semneaza pe ceas? Sau nu aveti asa cea si angajati porumbeii fara documentatia DSV necesara?

  51. sucevean says:

    Domnule Tabara Marian eu cred ca ar fi cazul sa vorbeasca niste columbofili care au facut rezultate. Dumneavoastra daca sunteti foarte slab si in concurenta dietetica de care spuneati cum credeti ca “veti scoate camasa ” in marea concurenta ? Mai intai de toate ar fi cazul sa faceti ceva rezultate acolo unde ati zburat pana acum dupa care sa doriti mai mult. Pana una alta vad ca sunteti prezent mai mult pe net cu comentariile decat prin clasamente…..

  52. sterpu valentin says:

    mai cocosel este un proverb romanesc tare simpatic p….. moare de grija altuia nu iti doresc sa mori de grija mea.

  53. sterpu valentin says:

    domnule Tunduc cate cotizatii ati primit de la buzau?toti cei care vi se par ciudati au platit cotizatii. poz 1si 2 sunt frati 15 si 16 sunt membri noi din cate se vede scris in dreptu lor pozitiile 40,41 si 42 sant ale domnului Ionita care are inscrisi un nepot si ginerele,pozitiile 49 si 50sunt doi membri cu acelasi nume de familie,62si63 acelasi nume dar membri diferiti.de unde stiti ca din 70 10-15 nu zboara daca au platit cotizatia e treaba fiecaruia ce face, daca nu zboara le dati cumva cotizatia inapoi.pt ce s-au mai facut acele liste cu membri activi. baniuiesc ca cei care sunt pe acele liste au cotizatiile platite s-au ma insel? ca sa nu mai fie nici o coincidenta uitativa la coordonate.un an nou cat mai bun si multa sanatate tuturor.

  54. COCOS says:

    Dragul meu Valentin nu mor de grija nimanui ,numai ca vroiam si eu cu ce argumente mai vii acum ,pt ca anul trecut ai zis ca nu zb cu cei de la munte ca ai 50 km peste . Acum ti-este frica de Nelus ca va fi cu 2 km in fata ta ?

  55. membru asc 10-1 says:

    Mai sterpule ce cauti tu aici tu nu ai nici o trb cu columbofilia si contrazici si tu,pregatesteti porumbei mai bn poate faci si tu vreo norma ,tu esti in top 10 cei mai slabi columbofili din asc 10/1 nu mai fi ,,gainusa,,lu raileanu si lu manoloiu ca nui bn… tu ai vrea sa zbori doar cu frati funsulea cu buturuga stefan sandu sa iesi campioni astia din cartierul tau?joaca cu tot judetul sa nu te mai vezi deloc(nu ca te-ai fi vazut vreodata)Fortza Tunduc,Bilan si echipa Fcpr…….

  56. membru asc 10-1 says:

    Sterpule daca te duci cu nels pe la expoziti sa nu crezi ca se lipeste columbofilia de tine ai vazut Andrei Ion(Nelus) vrea sa se zbore tot judetu pe ukraina de ce???ca are valuare cu voi nu mai are ce demonstra e prea bun ptr asc 10/1…

  57. sterpu valentin says:

    cu Nelus am zburat de cand sunt inscris in asociatie. acest baiat a investit bani buni in porumbei si rezultatele se vad. tin sa il felicit pentru ce a realizat.nu imi e frica sa zb cu nimeni am vrut doar ca sa fie o ruta echitabila pt toata lumea. daca se va zbura pe ruta Ukraina cei care vor fi in dezavantaj sunt cei de la berca si cislau pt ca vor avea cele mai mari distante ,iar la categoria 1si2 orice km conteaza,asta in cazul in care se va ajunge la o intelegere intre cele doua asociatii.Cocos iti doresc un an nou cu multe reusite.

  58. Marius Tunduc says:

    Dl Sterpu, EU NU AM LUAT NICI O COTIZATIE. Faptul ca platim o cotizatie ne da drepturi dar si obligatii, iar concurenta nu are de a face cu cotizatia ce cu fayr-playul.
    Adevarul adevarat este ca FUGITI DE CONCURENTA, de aceea nu jucati cu cei puternici din Buzau.
    Cat priveste numele din lista eu doar am semnalat ceva. O fi sau nu adevarat, este totusi ciudat. Daca intr-o asociatie cu 300 de membrii apar pare mai normal dar la numarul dvs…
    Si vorbean de un procent de crescatori care nu zboara in general in asociatii, o fi la dvs altfel.
    Repet – este jenant sa contesti decizia unei majoritati covarsitoare a ROMANIEI. Rusinos!!!

  59. Tabara Marian says:

    @ SUCEVEAN : Domnule draga, pentru orice proces de progres in lumea, de multe ori este nevoie si de sacrificii! Asa ca in momentul cand acele persoane cu rezultate marete vor dori sa renunte la acele PALMARESE NESIGURE CU SIGURANTA SE VA FACE UNIREA! SI REFERITOR LA REZULTATELE MELE IN ACEST SPORT VA ROG SA VA DA TI NUMELE COMPLET IAR EU O SA VA CAUT PE CENTRALIZARI SI O SA FAC O COMPARATIE COMPLETA INTRE MINE SI TINE! SI DACA DORITI O V OM POSTA INTR UN COMENTARIU AICI! SUNT DOAR UN CRESCATOR TANAR CARE SE GANDESTE CA: OARE CUM ACELE TARI LA CARE MERGEM NOI SI DAM TOTI BANII PE PORUMBEI POT ZBURA IN ASA CONCURENTA DE CATEVA TARI !! IAR NOI NU SUNTEM CAPABILI DEOCAMDATA SA NE UNIM CATEJA JUDETE!!?? Asa ca domnule ,,SUCEVEAN ,, DE ASTA DORESC EU UNIRE, VREAU SA CONCUREZ LA MARATON DIRECT CU Dumneavoastra in anii ce vor urma si sa ma cunoasteti mai bine! 😉

  60. COCOS says:

    Si care ruta crezi ca ar fi echitabila pt toata lumea domnule Sterpu ?

  61. marian popa says:

    D.le Sterpu nu ne purtati noua celor de la berca de grija ca pe uk santem dezavantajati,avand distanta cea mai mare,noi am acceptat situatia de mult.
    Ati ramas dator cu…,,stai linistit ca am cu ce”!…2012????
    va doresc bafta in viitor.

  62. sterpu valentin says:

    pt organ 10-1 dute sa te cauti ca nu ai nici o treaba cu porumbei.cand o sa dai bani din buzunaru tau pe porumbei atunci sa vb pana atunci lasa gura ca numai de asta esti bun. daca nu iti convine poti sa te duci la cealalta asociatie pt ca de acolo si esti.nu cauta rezultatele mele uitate la ale tale. nu ai nici macar nume asa ca esti o nulitate. hai pa ca am stat destul de vb cu o nulitate

  63. sterpu valentin says:

    domnule Popa cu ce am ramas dator ca nu va inteleg.din cate stiu nu prea ne cunoastem si dator nu am cu ce sa raman si nu port grija nimanui o port doar pe a familiei mele.am spus doar ca pe uk aveti cele mai mari distante si cam atat.se pare ca aveti o problema dar trebuie sa va rezolvati singur aceasta problema.nu stiu de ce va doare burta de mine imi port singur de grija asa ca pa.

  64. ionutsv says:

    oare ce s o votat la AC NEAMT. SE ZBOARA PE UCRINA???

  65. vasile says:

    am auzit ca toata moldova zboara ukraina,si cel mai tare se bucura astia de la neamt.asa am inteles de la colegi

  66. COCOS says:

    Domnule Sterpu ,va enervati prea repede ,este o dezbatere constructiva bazata pe argumente ,ca asa e firesc . Nu poti sa vii si sa spui ceva de genul ; sa moara si capra vecinului . Eu v-astept totusi cu niste argumente solide de ce nuputem zb impreuna !

  67. membru asc 10-1 says:

    mai sterpule nu am de ce sa ma uit pe reultatele mele atat timp cat te-am facut praf la viteza si demifond,si de unde stii tu ca nu am dat eu bani din buzunarul meu?sa nu imi spui ca am dat dintr-al tau…hai ca esti comedie si nu uita dc zbori porumbei de 2-3 ani nu te da comentatorul asc 10/1 lasai pe grei sa vb ca tu sasa vb degeaba…nu uita pregateste porumbei ca vine sezoul si te prinde iar in offside

    Pașca Bogdan, admin: Vă rog respectuos să incetați această discuție! Mulțumesc!

  68. sterpu valentin says:

    se spune ca cel destept cedeaza primul asa o sa fac si eu. din respect pt domnul administrator al acestui site nu o sa mai scriu nici un comentariu despre acest subiect.

  69. ilie says:

    Mesaj pt. d-nul Tunduc – presedinte al CNS al FCPR: odata cu votarea noului regulament national sportiv la capitolul zboruri la categ. maraton din cate am inteles se doreste ca la prima etapa pot fi organizate doua zboruri in paralel (sa se grupeze in doua judetele). Toate bune si frumoase pana aici , dar cu o singura conditie: un columbofil poate sa-si aleaga etapa de maraton la care doreste sa participe (ideal ar fi sa poata participa la ambele etape organizate, asa cum cei din vest au avut acest privilegiu). Un exemplu concret ar fi zona noastra 8 la care a aderat si judetul MH. Doljul si nu numai au zburat maraton extrem iar odata cu venirea celor din .Mh o sa scada distantele si cred ca nu o sa ne mai incadram la categ maratkn extre decat cu etapa a doua si a treia la maraton

  70. ilie says:

    Cred ca nu am fost suficient de explicit acolo unde am spus ca un columbofil poate sa-si aleaga etapa cu mentiunea “indiferent de judetul din care provine”. Cred ca fiecare e stapan pe porumbeii lui si ar trebui sa-i bage unde-i convine. Cu aceasta mentine un columbofil poate angaja porumbeii numai la zboruri cu distanta mai lunga, si nu cu distanta mai mica deoarece nu s-ar mai incadra la categ. maraton. Este doar o idee a unui columbofil care a zburat porumbei yarlingi in 2012 la distantele de 950 km, 1100 km si 1200 km cu rezultate bune. Astept un raspuns din partea dumneavoastra. Multumesc anticipat.

  71. Marius Tunduc says:

    DL Ilie, RNS este destul de complex si poate rezolva multe din doleantele noastre. In acelasi timp este specificat explicit ca fiecare crescator joaca cu asociatia din care face parte.
    Pt dvs, daca se vor face doua maratoane,solutia ar fi ca cei din fata sa-si puna etapa derby (au voie una pe an) si astfel veti putea juca cu ei.
    In alta situatie va trebuii sa faceti maratonul extrem din ultimele doua. Situatie intalnita in majoritatea cazurilor din tara cred eu.
    Felicitari pentru succesul cu yearlingii.

  72. ilie says:

    Multumesc pt. raspuns .

  73. sucevean says:

    Domnule Ilie a vrea sa va spun ca Suceava nu poate sa faca aceasta categorie de maraton extrem si a fost de acord anul trecut sa schimbe etapa Elblag cu etapa Gdansk pentru a facilita celorlalte judete din zona ca macar ele sa poata face aceasta frumoasa norma. Cteodata trebuie sa fii fair play dar ar fi cazul si ceilalti sa aprecieze cand faci anumite gesturi …

  74. ilie says:

    Cred ca ati facut un gest de bun simt. Nu mi se pare normal ca un porumbel care a zburat si a clasat o etapa de 850 km si inca una de 1200 km sa se compare cu un porumbel care a zburat si clasat doua etape de 850 km. Nu stiu la cate etape ati participat cu concursuri de 1200 km dar sa stiti ca este foarte greu pentru porumbei. La fonduri am participat la etape de 780 km si mi s-a parut usor in comparatie cu etapa a doua si a treia de maraton (1100 km si 1200 km). Daca o sa organizati Krasnodon in Moldova si o sa fie DERBY o sa angajam porumbei cu siguranta acolo, chiar daca distanta o sa fie in jur de 1330 km.

  75. Sucevean says:

    De ce ar trebui schimbat planul de zbor ? Cred ca cel de anul 2012 e unul cat de cat bun !

Spune-ti parerea

*