Planul de zbor pentru sezonul 2015 este urmatorul
Plan de zbor maturi 2015:
- Torokszentmiklos (Carei-Marghita; Oradea-Salonta; Alesd – Beius) – 25.04.2015
- Budapesta(Carei-Marghita; Oradea-Salonta; Alesd – Beius) – 02.05.2015
- Acs (Carei-Marghita; Salonta-Oradea-Alesd-Beius) – 09.05.2015
- Mosonmagyarovar (Carei-Marghita; Salonta-Oradea-Alesd-Beius) – 16.05.2015
- Torokszentmiklos (Carei-Marghita; Salonta-Oradea-Alesd-Beius) – 23.05.2015
- Tabor – 30.05.2015 FOND
- Acs – 06.06.2015
- Tabor – Leipzig – 13.06.2015 FOND + MARATON
- Acs – 20.06.2015
- Ceske Budejovice 27.06.2015 FOND
- Torokszentmiklos 27.06.2015
- Schwerin – Leipzig – 03.07.2015 MARATON
- Ceske Budejovice – 11.07.2015 FOND
- Acs – 18.07.2015
- Ceske Budejovice – 25.07.2015 FOND
- Berlin – 24.07.2015 MARATON
- Acs – 24.07.2015
Pentru sezonul 2015 de zboruri cu puii am stabilit urmatorul plan de zbor, se vor organiza concursuri, nu antrenamente cum am obisnuit in ultimii ani.
Plan de zbor pui 2015:
- Torokszentmiklos – 15.08.2015 – viteza
- Cegled – 22.08.2015 – viteza
- Budapesta – 29.08.2015 – viteza
- Nitra – 05.09.2015 – viteza-demifond
- Nitra – 12.09.2015 – viteza-demifond
- Budapesta – 19.09.2015 – viteza
- Trebic – 26.09.2015 – demifond-fond
Frumos plan, pacat ca ne impartim cei 8 000 de pasari in trei. In urma cu cativa ani am jucat toata zona de vest la etapa de +300km si cei mai buni au fost in fata, km nu au fost un pediment pt cei care aveau calitate si stiinta, in speta Szalontai care desi cu un handicap de peste 80km a bagat 5 in primii 25 din peste 15 000 pasari. in 2014 acest cresctor ne-a aratat din nou clasa indiferent de km.
Felicit VB si in special pe Tunduc pt initiativa de a promova columbofilia in Lotus Oradea in data de 7-8 martie. Sper sa fim reprezentati de oratori buni, bine imbracati si o cultura cat de cat in ceea ce priveste sportul columbofil judetean cat si national. Cu respect IL
Din pacate trebuie s-ai dau dreptate la Fam Lucaci,era mult mai bine daca jud bihor juca toate etapele impreuna pe toate centrele.nr mare de porumbei,puntaje mici.
Acum sa spun ce ma doare si pe mine…….
Tabor 2 fond bihor,tabor 2 fond arad+timis,oare nu era mai bine sa facem un zbor comun ? lansare impreuna cu numar mare de porumbei,probabil peste 15.000 de porumbei…………….
Leipzig maraton bihor,lepzig maraton arad+timis,din nou nu era mai bine sa avem lansare si clasament impreuna ?
Probabil undeva 7.000-8.000 mii de porumbei ?
Frati moldoveni zboara mii de porumbei la fond+maraton,frati olteni la fel.
Atunci intrebare,de ce n-e miram ca,catalogul national la fond+maraton este moldova-oltenia……….cu 300-500 de pasari nu te bati la podiumul national…..cel mult o norma amarita pe zona
Refaceti zonele,nu fugiti de concurenta,aspirati la mai mult,nu v-a multumiti doar cu o norma de 100 puncte.
S-a facut clasamente pe centre de imbarcare,pe judet,pe zona,pe 100 km,pe general,pe national,fiecare are sansa lui,atunci de ce sa nu jucam impreuna zona 1 vest cum era acum 10 ani,5 ani,3 ani ?
Si sa avem mii de porumbei,dupa parerea mea toata fasie de vest am avea la primul fond peste 20.000 mii porumbei,deci ??????
Pacat ca si la maratoane se concureaza separat. Trebuia la toate maratoanele de la Cs la Mm. Oare cine fuge de concurenta?
Ionut, planul de zbor al AJC Bihor este facut de Adunarea Generala.
Comentariile sunt sa treaca timpul sau sa aminteas-ca vizitatorilor ca mai existi si tu.
Succes la planul de zbor pe care il avem. Sa pierzi porumbei cat mai putini sa te poti bucura de ei si sper sa te bat 🙂 !!!
Calin ne vedem la etapele comune ca vezi ca sunt totusi 2!!!
Cum sa unim zona de vest cand uni nu doresc un amarat de centru de imbarcare la un club cu peste 35 membri doar pentru ca uni au alte interese.
Fiecare vrea sa fie cel mai bun pe strada lui si mai bine aduci columbofili din Serbia doar ca sa acoperi plecarea “razvratitilor” care doresc o normalitate minima!!!
Sper ca nu va fi promovata cu mare fast aducerea sarbilor,dar la cate “masti” purtam nu m-ar surprine.
Calin ai mare dreptate aici,mai ales ca in functie de distanta intri in anumite zone de distante.
Sper sa organizam maratoane si fonduri macar 4-5 judete si nu doar planuri de zbor.
Marius la care etape te referi ?
La schwerin si berlin ?
Da inapoi pagina cu 2-3-4-10 ani in care zburam toata zona cu mii de porumbei la fond+maraton si sa vezi cate lume n-e urmarea si ce interes mare era pt zona 1 vest,noi tonul……
Acum cine mai e curios de “zona arad+timis” s-au bihor-salaj-o parte satu mare”
Moldoveni zboara cu 10.000 de porumbei la maraton si olteni iar noi n-e chinuim sa avem centru de imbarcare? aradul se duce la timis sa faca centru pt mult laudat schwerin cu 300 de porumbei ?
S-au bihor-salaj satu mare se roaga de arad s-ai primesca la ultimul Halle pt a putea juca maraton ?
ACESTEA SINT ZONELE CELE TARI DIN VEST ? S-AU RAMASITILE CE A RAMAS DUPA DESTRAMARE ?
Pt un campionat puternic in vest trebuie unita zona.
Sint de acord ca vintul poate influienta o anumita etapa,dar vintul nu poate bate de 3 ori din aceiasi directie,si mai sint crescatori in toata zona care indiferent cum a batut vintul ei tot au fost in primi pe zona s-au primi pe judtul lor.
Am facut centre de imbarcare+clasament pe zona-general-judet-centru de 20 crescatori-zona 2- zona 3-pe 100 km -200 km …..ce mai vrem ?
Centru pe sate ?
Centru pe strazi ?
Avem toate facilitatile dar tot fugim de concurenta.!
Din pacate avem o conducere in vest slaba si care fuge de concurenta”fiecare trage focul la oala lor”
Da, Marius ai dreptate cu planul de zbor, eu n-am criticat planul, ci am intrebat de ce nu zburam impreuna? Intr-o alta ordine de idei, toti incepem de la 0 indiferent ca avem “avicole” vorba d-lui florin t, fie ca jucam din nr. mic din “patulase” vorba unui mare maestru columbofil toti incepem de la 0 e 2015, cat despre batae … eu nu imi doresc sa te bat pe tine, ci pe profesorul meu Sztanyc, ca in momentul in care l-am batut pe PROFESORUL inseamna ca team batut 100% si pe tine 🙂 … scopul meu e sa trec de Sztanyc PT CA EL VA TRECE IN PAS DE DEFILARE DE VOI 🙂 din asta se poate deduce ca pericolul nr 1 ESTE OLIMPICUL SZTANYC. IL
Ionut la adunarea generala nu am auzit sa propui si sa suti etape comune pt tot judetul a-i sustinut foarte vehement etape suplimentare pentru cei potenti financiar(sa se faca etape de viteza suplimentare pentru cei cei care au bani ca sa acopere costurile de transport),una sustinem in cadru restrans si una pe net unde citeste toate tara.
Unul dintre motive este transportul Clubul Alesd a avut o propunere pentru rezolvarea acestei probleme dar nici aceia nu a avut sustinere…
Subscriu la cele scrise de dl Habaci… are mare dreptate. Fara indoiala se vede
de la distanta ca se fuge vehement de concurenta.. un adevarat crescator nu fuge de concurenta ci o cauta, iar porumbeii de CLASA nu se uita la 100-200 km si nu ii intereseaza din ce parte bate vantul… ei vin acasa PRIMII ! Problema e ca daca CLASA nu exista, hai sa o pacalim cumva sa se arate.. sau oare ne pacalim cumva tot pe noi insine? Hmmm…
Dl. Habaci atunci cand vor gandi toti ca dumneavostra va fi bine. Cum spune-ti dvs fratii olteni si moldoveni zboara la gramada si nu se gandesc ca , dau un ex braila are 650 km la un conc si Galati 639, ei pur si simplu zboara. Noi Ardealul ne codim cum sa zboare Cj cu Ms, Hd cu Sb, Ar cu Bh etc. Numai bine in noul sezon
Danut, baiatule ,tu cred ca esti pe langa, 100-200km nu se vad, cata prostie….. cat despre clasa, ma intreb tu cate dovedisi prin comentul tau???????????????
P.s. Draga Sorin vezi tu sunt oameni care scriu ca sa nu i uite lumea, chit ca nu prea sunt bagati in seama. sunt oameni care vor sa faca ceva, nu doar sa dea din papagal.RESPECT PT EI
Eu as avea o propunere pt marea conducere din vestul tari,inca nu e tarziu pt a face niste protocoale.
Exemplu primele 1-2 fonduri sa se zboare pe zonele facute-refacute{ar+tm}-{bh-sm-sj}
Iar urmatoarele 3 fonduri sa unim din nou zona 1 de la timis la satu mare.
La maraton sa se zboare primul pe zona facuta-refacuta {ar+tm}-{bh-sm-sj}{cs}iar la maraton nr 2 sa unim zona de la caras-severin pina la maramures.
Din ce motiv ?
Pt ca ex,la primul s-au chiar al 2 fond porumbei sa vina pe directie buna {fara prea mare evantai} cu pierderi minime de porumbei in special pt yarlingi.
Eu cred ca dupa 1-2 fond-uri zburate pe zone mai restrinse porumbei prin curaj si experienta si este mult sigur sa unim zona de la fond nr 3.
La fel si la maraton primul sa se zboare pe zona stabilita deja iar la maraton nr 2 sa ne unim pt a avem nr cat mai mare de porumbei si concurenta puternica,doar asa putem sa dovedim adevarata valoare.
La schwerin-berlin{deja esti obligat sa joci pe toata zona daca vrei sa faci as maraton}
Din punctul meu de vedere este ok cu mici obiecti,eu pe judetul meu platesc o suma de 250 euro planul de zbor,din pacate suma aceasta nu acopera si cele doua maratoane schwerin- berlin deci”
Daca vreau sa joc 50 de porumbei la maraton*10 lei de pasare= 500 lei* 2 semi+nationale = 1000 lei deci 250 euro la as ar + inca 200 euro la semi+nationale daca vreau sa fac categoria as maraton.
Cred ca suma e prea mare 10 lei de porumbel in special ca nu se dau nici un premiu.
Poate 5 lei de pasare ar fi mai indicat pt buzunarul romanului de rind.
Vrem rezultate s-au vrem doar sa zburam porumbei de fantezie ?
Vrem sa fim campioni s-au sintem multumiti doar ca ne vin porumbei din”germania”?
Vrem sa ne vedem adevarata valoare,s-au vrem sa ne mintim singuri ?
“campion pe strada mea” ? s-au in top 10 national in concurenta puternica ?
Ioane baiatule… te rog nu incepe cu jicnirile. In primul rand nu “dovediii” nimic cu toate ca s banatean.. dar tu dovedisi ceva acolo in sudul tarii??
In ce priveste prostia… poate ai uitat loc 1 Int Barcelona – J.Jellema 1300 km… fata de altii cu 8-900 km. Asa ca.. in vest nimeni nu schimba regulile jocului de la an la an pentru Gheorghe sau Ion care nu reueste sa treaca cu porumbeii de 800 km…