voiajori
Etape Torokszentmiklos/

Jászberény

Budapesta Acs Moson-magyarovar Budapesta
Centru imbarcare Ziua si ora Ziua si ora Ziua si ora Ziua si ora Ziua si ora
1 Oradea Vineri – 18:00 V – 17:00 V – 16:00 V – 15:00 V – 17:00
2 Salonta Vineri– 17:00 V – 17:00 V – 16:00 V – 14:00 V – 17:00
3 Beius Sambata – 16:00 V – 17:00 V – 16:00 V – 15:00 V – 17:00
4 Alesd Sambata – 17:00 V – 16:00 V – 15:00 V – 16:00 V – 16:00
5 Marghita Joi – 17:00 V – 15:00 V – 14:00 V – 14:00 V – 15:00
6 Carei Joi – 16:00 V – 14:00 V – 13:00 V – 13:00 V – 14:00

Asociatia Columbofila Voiajorul Bihor propune un sezon de exceptie, cu numar record de porumbei, aproximativ 8.400 de porumbei si un numar de 153 de crescatori. Asociatia a crescut foarte mult in ultimii ani, chiar daca in judet s-a infiintat un club UCP. Lucrurile stateau si mia frumos daca eram toti in aceeasi barca, poate intr-un viitor mai apropiat se va remedia si aceasta defectiune, si se vor trece peste orgoliile personale in favoarea porumbeilor.

Prima etapa de concurs din planul de zbor, Torokszentmiklos si Jászberény se va concura diferit fata de celelalte si anume se vor grupa cate doua centre de imbarcare, Oradea-Salonta, Beius-Alesd si Carei-Marghita.

Incepand cu a doua etapa vom zbura impreuna toti. Aceasta impartine este cauzata de deschiderea mare pe care o are judetul Bihor, aproximativ 140 – 150 de km, iar incepand cu sezonul 2013 ni s-au alaturat si columbofili din Carei (Satu Mare), mai mult dorim sa oferim majoritatii columbofililor un concurs echitabil si sa incercam sa ne protejam cat mai mult posibil si porumbeii.

Incepand cu etapa de viteza Budapesta, a adoua etapa din planul de consursuri, vom concura toti membri in aceeasi etapa, pentru acoperirea numarului total de porumbei si realizarea transportului in conditii optime s-a optat pentru inchirierea unei masini de transport asemanatoare c u cea pe care o detine in momentul tul de fata (masina mare).

Mai sus se poate vedea programul imbarcarilor pentru primele 5 etape de viteza-demifond.

Succes tuturor columbofililor !!!

Conducerea Asociatiei Columbofile Voiajorul Bihor

Adaugat pe 4 Apr 2014 de |  | 3,086 views

59 pareri la articolul “Programul imbarcarilor pe centre de imbarcare in cadrul Asociatiei Columbofile Voiajorul Bihor”


  1. Alex Olt says:

    Nr 1 in Romania Voiajorul Bihor.
    Succes in 2014.

  2. Fam Lucaci says:

    Urez mult succes tuturor colegilor, puncte cat mai mici.
    Favoriti in acest an(parere personala):
    1-viteza-demifond Cioabi
    2-general-fond Vancea
    3-Maraton, categoria unde totul se noteaza, si o norma bine facuta, iti lumineaza sezonul. Favoriti Zlibut+Santa
    4- Svering favorit Iabloncic, cei care nu credeti in acest nume, facetii o vizita sa vedeti pasari de maraton +1000km.
    Cu siguranta mai avem multi crescatori valorosi care vor face o figura frumoasa, dar pt. mine cei nominalizati sunt favoriti, motive intemeiate sustin cele spuse de mine.
    Cu respect Ionut Lucaci

    Ionut, stii bine ca suntem prieteni, dar de data asta musai sa te contrazic. La punctul 3 esti putin rautacios, mai bine nu interveneai cu acest comentariu, deoarece stii bine cine e principalul favorit la MARATON: Țîrtea Florin!

    Bogdan

  3. Fam Lucaci says:

    a era sa uit … maraton pasare+palmares Mascas Ionel, daca nusi schimba profesorul 🙂

  4. Fam Lucaci says:

    Bogdane, credema stiu ce vorbesc, urmareste Frankfurt si anul acesta Svering ambele peste 1000km, si ai sa intelegi cum sta treaba.

  5. santa says:

    La schimat il are pe OROS

  6. habaci calin says:

    Loc 1 maraton Vlad Fildan,maturi !!!
    Loc 1 as maraton Tirtea Florin,maturi!!!
    loc 1 maraton tineret Tirtea Florin.!!!
    Loc 1 as maraton tineret Tirtea Florin{daca v-a fi cu aceasta norma el v-a avea”
    Loc 1 viteza-demifond-general-fond”umflatul de Vancea”
    Loc 1 as spid tot uflatul de “vancea”!!!
    LOC 2 viteza-demifond-general Lucaci Ionut.!!!
    Loc 1 viteza pui Lucaci Ionut
    Loc 1 fond pui Lucaci Ionut.
    Loc 1 general tineret Lucaci Ionut.
    Loc 1 berlin jud bihor Fam Miclos.
    Loc 1 schwerin jud bihor Zlibut+Santa.
    Loc 1 maraton palmares Oros Bogdan
    Loc 1 maraton pal 2 ani porumbel+crescator,Oros Bogdan.!!!
    loc 1 maraton crescator 1-2-3 ani Oros Bogdan.
    Loc 1 primul maraton pe bihor,Varga Lehel.
    Loc 1 maraton halle bihor Vlad Fildan.!!!
    Loc 2 maraton palmares Varga Lehel.!!!
    Eu c-am asa vad clasamentele la sfarsit de an in jud bihor.
    A,era sa uit de palmarese,viteza-demifond-general-fond-as spid,2 ani 3 ani “uflatul” i-a 40-50 de cupe pe jud.dar din 2015 se v-a schimba clasamentul la categoriile scurte vine o surpriza din spate care a investit in porumbei mult mai rapizi ca a lui Vancea………….oare cine ????????????

  7. bog says:

    interesant pronostic dat de Habaci, am si salvat pentru o comparatie in toamna

  8. bog says:

    satu mare nu castiga nimic?

  9. Vlad Fildan says:

    Multumesc Calin ca ma consideri un crescator care as putea pune probleme columbofililor de top ai judetului Bihor.
    Dar totusi lotul meu de anul acesta este foarte subtire.
    La maraton maturi nu fac nici macar norma anul acesta. Am doar 2 de 2011 care nu au facut rezultate spectaculoase in scurta lor cariera de zburatori. 4 maturi i-am oprit la reproductie printre care si pe Loc 4 Halle 1.
    Mai repede as avea sanse pe judet la top 3 Maraton Tineret, daca voi juca categoria asta.
    Unde am sanse sa prind podiumul judetean este Viteza Tineret Palmares :)))))))))
    Promit ca de la anu o sa ma vezi in top doar la maraton + 1.000 km pe canicula 🙂
    Totusi mizez pe Oros Bogdan, Varga Lehel, Zlibut + Santa, Vancea Flavius, Tirtea Florin, Onodi Vasile, Fam Lucaci la MARATON norme. + cateva surprize.

    O sa il contrazic putin pe Lucaci: Iabloncic are porumbei sanatosi si bine intretinuti. De aceea cred ca va avea etape cu sosiri bune. Dar de fiecare data rotindu-se porumbeii intre ei. Adica nu il va avea pe acelasi porumbel cu 2 etape bune. (parere personala)
    Desi m-as bucura sa va scoata voua oradenilor unul de la noi (Alesd) maratonul din cap 🙂
    Bafta tuturor celor care JOACA in concurenta adevarata.

  10. habaci calin says:

    Dl Bog,am specificat pe judetul bihor.!!!
    Aici nu vorbim de judetul Satu Mare,care dupa parerea mea,Carei ar trebui sa joace in judetul lor,cum si Salonta au plecat din Arad la judetul lor Bihor tot la fel este normal ca,Carei sa joace in judetul lor,adica jud Satu Mare.
    Vladut am mizat pe tine exact cu pasarea loc 4 Halle,si am crezut ca faci o surpriza frumoasa din nou cu aceasta pasare tot la halle.
    Loc 1 maraton halle bihor Vlad Fildan.!!!
    Dar daca nu o mai zbori,Atunci ai dai o sansa prietenului nostru Lucaci Ionut sa se remarce si la Halle….dar o sa vezi ca in toamna v-a lua mai multe cupe decat v-a asteptati.
    Oros Bogdan care e baiat fain v-a aduce bihorului cel putin 2-3 cupe nationale,si Vancea Flavius.
    Bogdane nu mai inceca sa stai in doua barci,ca s-ar putea sa cazi din amindoua…………sper ca ai inteles mesajul meu,pe viitor alegeti cu grija”prieteni” si barca cu care mergi la drum,i-a pe cea mai sigura……………!!!

  11. bog says:

    Messi se plimba cu Mercedesu spune are vreo sansa Burca in fata ta anu acesta, ce spun astrele ramai no.1?

  12. Zeno says:

    buna ziua tuturor,
    nu-i rea prognoza lui Calin 😉
    surpriza va fi insa Mascas Ionut- mai ales la concursurile de pui… va arata ce poate deja la yearlingi .. asa ca as maraton tineret = Mascas I.
    .. nu stiu daca Ionut Lucaci are vreo sansa la fond pui 😛 ….. si asa mai departe !!

  13. habaci calin says:

    Dl Bog,te rog frumos intreaba-l pe burca.!!!
    Sanse are toata lumea,dar mai trebuie si porumbei buni,pregatire buna,sa fie sanatosi,si nu in ultimul rand sa ai noroc,iar burca pina in 2011 a avut mai mult noroc dacat toate cele scrise de mine.
    Acum ca ulciorul nu merge de multe ori la apa……vom vedea si anul acesta daca merge sau nu….
    Multi nu stiu ca,burca a iesit campion si loc 1 la cupa europei lotul Romaniei,pt ca a avut noroc,regulamentul prost gandit l-au trimis unde nu i-a fost locul pe bune,adica nu rezultatele l-au facut campion ci regulamentul,nu pe merit, pe NOROC,deci norocul face parte din joc.
    Daca e sa vedem ca-ti crescatori de maraton sint cu adevarati maratonisti ar trebui sa cautat in ultimi 5-7 ani care au fost in top pe judet-zona si national.
    Dupa parerea mea burca nu poate fi socotit un adevarat maratonist,pt ca in decursul a 5-7 ani are 1 porumbel cu as maraton{si angajat la cele mai scurte distante si urmarit cele cu vint din spate} si cred 3-4 porumbei cu norma la maraton.
    Deci un procent de 0,20 % pe an norma la cat as maraton,si un procent de 50% pe an de cat maraton.
    In 5-7 ani 4 pasari cu maraton 0,50% dintr-un porumbel
    In 5-7 ani 1 porumbel cu as maraton 0,20% dintr-un porumbel
    Eu de exemplu l-am batut intrun singur an la toate capitolele de maraton,adica eu pe un an el pe 5-7 ani si am mai multe norme dacat el.
    Nu ma consider cel mai bun maratonist din judetul arad,sint alti cred eu mai buni,dani cioara,nicu siclovan,aurel marienut,oros bogdan,stefanut nicolae.
    Dar de cand zbor maraton,2007-2013 am cei mai multi porumbei in expozitia nationala,am cei mai multi campioni la fond+maraton,am cele mai multe cupe nationale la maraton,am cele mai multe cupe judetene,din 2007-2013 am fost tot timpul pe podiumul judeten la fond+maraton,an de an,si de 5 ani in top 10 national.
    Cel mai important pt mine este ca,am reusit in scurt timp sa fac mai multi campioni in alte judete din Romania cu porumbei mei si 3-4 pasari au ajuns pe podiumul national,in cupe europene,aceasta este cea mai mare realizare a mea,ca porumbei mei dau rezultate si in alte crescatorii.
    Au fost si sint multi campioni nationali care nu au dat rezultate in alte crescatorii,printre care si burca,aici e un mare semn de intrebare ???????????????
    Nu neaparat trebuie sa al lu-am ex pe burca sau din rautate ci pt ca despre el este vorba in com de mai sus,sint si alti ca el care nu dau rezultate in alte crescatorii.
    Am o sansa mare sa fiu in top 3 national la maraton palmares pe 3 ani,acum vedem daca voi reusi.
    Si la as crescator pal am o sansa mare si la berlin palmares am o sansa mare,acum cu voia lui dumnezeu,am sa reusesc.
    Imi pare rau ca s-a spart zona 1 la fond+maraton.
    Dupa parerea mea zona 1 ar trebui sa fie tot ardealul-banatul-jumate din transilvania cu diferente 150-200 km maxim intre crescatori,eu fiind undeva la mijloc.
    Dar am auzit ca sint multi doritori din zona 2 care vor sa angajeze porumbei la schwerin cu zona 1,stima si respect pt acei crescatori care nu fug de concurenta……………

  14. Fam Lucaci says:

    Buna ziua dragi colegi.
    Pt com 6, Messi Calin, reprezentant firma Mercedes:
    – campionule, eu deocamdata mi-am propus sa joc cu porumbeii de scurte pana la 400km, asa cum procedeaza si Maestrul Sofron
    – demifond nu am cum sa realizez, numai in cazul in care angajez porumbeii si la fond
    – la pui voi “concura” fara ceas, iar in caz extrem voi concura cu o echipa mica (cu ceas)
    – incepand cu 2014 nu voi mai angaja pui la concursul de fond
    Pt com 9
    – nu am spus ca d-l Iabloncic va face norma si cu cate puncte, am afirmat doar ca la Svering va fi columbofilul favorit, in viziunea mea.

    Pacat ca unii nu-l iau in considerare pe d-l Cioabi la cat viteza demifond.
    Peste Tunduc iarasi se trece prea usor dar eu presimt, ca va face treaba buna la categoria general tineret.
    Vancea este favorit, la general si fond ambele categorii la maturi. Aici cu siguranta se va duela la aceste categorii, cu Fildan Ionut.
    Maraton, As Maraton tineret trebue luat foarte in serios prietenul meu Sztanyc Ionut. E singurul din judet cu titlul de Campion Maraton judetean tineret, si As Maraton. Oricum scopul lui este Svering … deasta suntem si prieteni 🙂
    Maraton crescatori si AS Maraton pasare favoriti sunt tandemul Zlibut-Santa.
    Deasemenea favorit As Maraton palmares 3 ani cred ca ar putea fi Tartea Florin, dar e greu cu Svering peste 1000km.
    Sa nu uitam ca un adversar redutabil la toate categoriile este d-l Onoadi pt toata zona 1.
    Vlad Fildan loc 1 viteza palmares tineret.
    Deasemenea sa nu uitam de doctorul Oros, care ar putea sa puna unele probleme la anumite categorii.
    Domnii mei va urez la toti succes, atat celor pomeniti cat si celoelalti la care nu am scris numele.
    Bucurati-va de Svering!

    Nu are rost sa ma trec la nici o categorii ca fiind favorit, datorita faptului ca incepand cu acest an 2014, incep sa explorez taramul vaduviei ca metoda de joc cu porumbeii. Ramane sa vad daca porumbeii mei se preteaza la acesta metoda de joc, iar daca eu incerc un sistem bun, asta ramane de vazut. Deci sunt doua motive intemeeate pt care trebue sa am retineri … desi in interiorul meu stiu ca va fi bine.

  15. lucian says:

    Habaci Calin “Oracolul de la Vladimirescu”???????

  16. florin says:

    Domnule Lucaci ai ajuns de risul bihorului,ai ajuns sa te bati cu copii din judet scuze te bat toti .Nu îți mai da cu părerea ca sună prost ce scrii și nu îți bate joc de colegi tai .Despre preteni sa nu vorbim ca dacă Ionut Sztanyik îl cosideri preten trebuia să ști să îi scrii numele măcar. Domnul meu eu îți propun să mergi in voliera si să iei in mină un puide porumbel de 9 zile si să îi numeri toți țăruși de pana ,iar dupa ce se termina asezonul cu porumbei din anul 2014 să poti să ne spui cîte pene are un porumbel.CA SĂ NU TE FACI DE RIS.

  17. bog says:

    Aveti dreptate Habaci despre noroc, magandesc ca are cu caru atunci cand aduce porumbei inprut de la toata lumea ca ma apoi,cand sunt inapoiati porumbeii acele persoane sa fie ghinioniste. Oarecum ma uiti sa aflu in premiera cum norocosul are un singur porumbel care a facut as maraton.
    Nu sunt nici de comun acord cu tine cand scri mai multe nume a unor columbofili din jud. Arad nume in fata carora nu te consideri superior. La rezultatele care le aveti din ultimii 5 ani sinteti linistit considerat Stapanul Inelelor in Arad.
    Aveti dreptate ca un numar mare de columbofili din zona 2 au anuntat cum asteapta concursul Schwerin in conditile in care au diferente de 150-200 km. De acestia ce sa mai spunem, mai pot oare ceilalti din prima linie sa mai comenteze ceva?
    La maraton o surpriza buna va fi si doi columbofili din Salaj acestia au concurat foarte bine si in trecut acolo unde aveau km multi.

  18. Fam Lucaci says:

    Pt com 15 d-l “doctor Arturica” “e usor a scrie versuri, cand nai nimic a spune”

  19. francisc says:

    Din salaj FLorin LUcaciu are cele mai multe sanse!!!

  20. Zeno says:

    Lansez o PROVOCARE …
    Cine are curaj sa faca prognozele ptr. jud. Arad ??

  21. Zeno says:

    Ca pronostic .. consider asii din mîneca . calin Habaci si…………………. Rosu Alin 😉

  22. Zeno says:

    Scuze Caline ,
    am batut gresit Calin cu “c” mic – nu a fost intentie . GUT FLUG in 2014 !!!

  23. Popa says:

    Messi ar trebui sa fie cel mai bun si in sezonu 2014, implicit si crescatoru anului.

  24. sorin mecea says:

    Caline ar trebui sa te mai uiti inca o data pe clasamente si ai sa vezi ca nu e doar un singur porumbel cu as maraton la domnul Burca Ionut …dar probabil nu ai observat. Nu stiu cum reusesti dar tot timpul subiectul Burca il dezbati,,,stim ca esti crescator bun dar sa nu uitam rezultatele la maraton ale lui Ionut, e multiplu campion national la maraton si fond . Deci oricine ar fi campion trebuie respectat. Respect Burca si respect tuturor campionilor….sincer as vrea sa il am in crescatoria mea pe Summer,Strong,Bauauau,Ken,Abigail….Mita, Dominik ,Sandeana etc…dintre ei din pacate Ken si Abigail nu mai sunt…dar pe restul ii pot tine in mana si pot si cumpara pui din ei. Inca odata respect pt toti campionii.

  25. habaci calin says:

    Da se poate ca Lucaciu sa faca o surpriza frumoasa la schwerin,avind pasari de 2-3 zile la maraton,el ne-clasind bine la maratoane in prima zi,dar la cele de 2-3 zile era in fata.
    Bunul meu prieten Mircea Culda,are o sansa buna la maraton,avind si porumbei si administrator bun in persoana lui salontai fery…………
    Eu am observat ca Lucaciu tot timpul s-a zbatut sa fie in zona cea din spate,cu km cei mai multi,el avind si pasari mai lente pt zbor de 2-3 zile,iar la maratoane catastrofe-cu viteza mica castiga cei din ultima linie.
    Din acest motiv am vrut ca si eu sa am km aprox egali cu ai lui sa avem aceia-si sansa la maratoanele grele.
    Lucaciu este suparat ca s-a rupt protocolul din 2012,dar acel protocol nu exista daca nu se rupea protocolul din 2011,deci nici una dintre cele 2 motive nu existau daca se respecta protocolul pe 4 ani,care din pacate la noi se schimba c-am des si cum bate vintul pe judete………………
    Lucaciu tine cu dinti cu etapa de Frankfurt,unde el avea cei mai multi km,fiind o etapa cu viteza mica el castiga in fata celor din prima linie,si avind pasari de 2-3 zile,si avantaj km.
    El sustine ca Frankfurt este cea mai echitabila etapa pt zona de vest,eu spun ca magdemburg, de ce ?
    Pt ca jud timis-arad-bihor-salaj-satu mare,au toti distante aprox egale,pe cand la frankfurt salajul are 100 km peste cei din prima linie.
    Si v-am explicat ca,la etape cu viteza mica cu intrare a doua zi castiga cei din ultima linie,bine inteles trebuie sa aiba si pasari care rezista la 2-3 zile de maraton.
    Parerea mea este ca,in nordul germaniei se poate juca,ardealul-banatul si jumate din transilvania cu distante de max 200 km intre crescatori,cu siguranta ar fi mii de pasari si sute de crescatori,iar concurenta puternica.
    Eu sint in tandem cu popescu si vasile din moldova noua jud caras-severin,din ultima linie avind cei mai multi km din zona 1 si chiar mai multi km decat multe judete din zona 2.
    Avind berlin in jur de 1080 km
    Schwerin 1240 km,in 2-3 ani cu siguranta vreau sa joc pasarile la toate etapele peste 1.000 km.
    Dl Bog, din pacate ai dreptate,dar nu burca este de vina pt pasarile luate imprumut,ci propietari care sint creduli si dau pasarea din mina pt cea de pe gard.
    Un caz concret,Dl Barnoiu din jud timis,investeste enorm in porumbei si da imprumut pasarile cumparate cu bani multi lui burca,cine e de vina ? cine e prostul ?
    Bine inteles ca din aceasta combinatie,prost a iesit Dl Barboiu,n-e mai primind nici un pui din “tandem” si cu greu reusind sa recupereze pasarile,care dupa cate am inteles arata foarte rau,una cred ca a murit alta nu se mai oua………….iar pedigreele le-a recuperat si mai greu prin prietenul Diter din arad acuma cu cateva zile in urma.
    La fel s-a lasat prostit un mare campion national”cuca lui nita” campiona la maraton palmares pe 3 ani a poposit in crescatoria magicianului “burca”
    Marele magician scoate pui pe banda rulanta”avicola,s.a”dupa ce s-a desteptat romanul,cere cuca inapoi cu mare suparare,acu vom vedea daca in avicola s.a. nu cumva s-au terminat punguta cu oua?????????????????
    Cine e de vina ? cine e prostul ?
    Vorba marelui “magician” nu e prost cina cere,e prost cine da……………………….

  26. habaci calin says:

    Guten Abend!Dl Zeno,Danke schon,Danke gleichfalls!
    Am facut scoala germana pina in clasa a 8 pt ca in “glogovat” actual vladimirescu 90% erau de nemti.
    Pronosticul pt prietenul Alin Rosu v-a fi greu pt ca,s-au taiat din etapele scurte in judetul arad,si cu greu se vor face categoriile”
    viteza-demifond-as spid.
    Dar cine v-a reusi sa faca un punctaj bun pe tara la aceste categorii,in jud arad cu siguranta are pasari de mare valoare,eu ai doresc multa bafta lui Alin.

  27. habaci calin says:

    sorin mecea,te rog eu frumos sa i-mi enumeri tu porumbei lui burca cu maraton si as maraton din anul 2007 pina in anul 2013,te rog frumos.{in 7 ani}
    Si la fel te rog frumos sa i-mi enumeri tu porumbei tai cu as maraton si maraton din porumbei cumparati sau primiti de la burca,in acesti ani in care tu concurezi cu porumbei,porumbei care sa fie % burca.
    Toata lumea stie ca tu ai concurat cu porumbei burca si reteta burca te rog frumos sa n-e expui porumbei cu barem la maraton+as maraton si crescator maraton.
    Acum nu mai esti incepator,concurezi de cativa ani buni,sa vedem reteta magica cu porumbei burca daca si-a facut magia in crescatoria ta.
    Iti multumesc anticipat.
    Astept raspunsul tau cu nerabdare.

  28. bog says:

    Cuca lui Nita mai ajunge sa se inchida la furca sau sta numai departata gata sa iasa alta tura de oua ?

  29. cipri says:

    27 sunt si eu curios daca tot fi studiati la mana acei porumbei si pori cumpara pui din ei atunci ce reusesc sa si faca concurati sub acelasi program astept si eu raspunsul.

  30. moldova says:

    DL Calin va rog din suflet sa ma ajutati neaparat la traducerea unui articol pentru blogu meu, doresc acest articolu sa fie scris in limba germana.
    Cum se scrie in germana *Summer are tata necunoscut, niciodata nu a fost fertil*?

  31. Zeno says:

    Caline ,
    ma surprinzi 😉 stiam ca in Vladimirescu au fost multi nemti. La urmatorul telefon o sa incerc sa-ti scrintesc putin limba 😉 …
    Totusi referitor la Alin – el a fost cel mai dezavantajat la distantele scurte avind cea mai mare distanta ( ultimul de pe “traseu” ) si totusi a reusit rezultate bune, acum cred ca programul îl va avantaja mai mult.
    Succes tuturor in 2014 ….. si chiar nu da nimeni un pronostic ptr. jud. Arad ???

  32. habaci calin says:

    PT MOLDOVA.
    Sommer,e vara,dar noi acum sintem in anotimpul, Frühling-Primavara.
    Trebuie sa v-a atentionez asupra unor lucruri-subiecte.
    Ori cine are dreptul sa comenteze pe un site columbofil,atit timp cat o face civilizat,fara injuraturi,sau blamari.
    Atit eu cat si alti columbofili care sintem in marea familie,f.c.p.r-u.c.p-f.r.s.c.putem fi intrebati s-au luati la intrebari s-au laudati-criticati.
    De ce ? pt ca sintem in marea familie columbofila unde noi n-e etalam rezultatele-parerile-sfaturile-ideile, si din aceste subiecte-topicuri,restul de columbofili au de invatat,trag concluzi,analizeaza.
    Unele lucruri pot fi benefice,altele paguboase.
    De ce ? pt ca,eu sau x-y,vindem un program de pregatirea porumbeilor si acea persoana eu-x-y,a fost rau intentionat,iar credulul cumparator a dat gres in acel an.
    S-au eu-x-y,vindem 10 pui 50 de pui 100 de pui,iar acei pui se dovedesc a fi slabi zburatori.
    S-au vind niste produse proaste expirate,sau porumbei de matca la preturi mari care nu mai reproduc…….
    Deci,din cele spuse mai sus fiecare din marea familie columbofila are dreptul sa puna intrebari,sa traga concluzi,sa spuna adevarul,sa spuna ce a patit cu x sau y,ca pe viitor alt columbofil sa nu m-ai i-a teapa.
    Eu am fost atacat de multe ori pe net,cu vorbe adevarate dar si cu minciuni,m-am aparat s-au am adus argumente in favoarea mea,s-au mi-am cerut scuze cind am gresit.
    Dar exista anumite persoane care cum se discuta despre ei,sint analizati,criticati,intrebati,ameninta imediat cu tribunalul,dau site-ul in judecata,dau pe cutare in judecata,cer daune morale,materiale{chiar daca de fapt el este personajul negativ din film,tot el vrea sa iasa basma curata}
    Deci v-a avertizez,pt a nu avea discuti pe la tribunal
    comentati,criticati,intrebati,analizati,dar fara injuraturi,blamari,s-au com cu mai multe nume.
    Este o persoana care se vrea un fel de sfant printre noi restul pacatosi dar de fapt mai mult s-e aseamana cu un fost inger cazut.si acest inger cazut a amenintat deja 3 site-uri ca ai da in judecata pt ca au fost criticati pe internet,{si nu mai poate sa i-si vinda reclama la pepsi}
    Am discutat cu un avocat si poate sa dea in judecata pe cine vrea dar e mai greu sa si castige,s-au sa demonstreze cine a scris dupa acea adresa de IP,iar roata se poate intoarce impotriva lui,sa plateasca el daune morale si materiale.
    Moldova stiu perfect ce vrei sa spui si ai mare dreptate,tata lui “summer nu este fertil,o stiu de la crescatorul care l-a cumparat cu multe mii euro”
    si i-a dat cu el in cap la fostul propietar care se pare ca i-a dat teapa.
    Daca vrei sa continuam discutia o poti face civilizat,si fara nume,adica spui asa,bai h.c. ce zice de cutare sau b.i. ?
    Si asa poti sa scri tot ce vrei,fara injuraturi….
    Deci pina la urma s-a aflat ca summer este scos dntr-o mama si in cetificatul de nastere este trecut fara tata ? prenumele tatalui este”nefertilul”

  33. ARAD says:

    Habaci, Marienut, maraton
    Habaci, fond
    fam Toth, viteza, demifond
    Burca, general
    Habaci crescaturu anului Arad.

  34. habaci calin says:

    Dl Zeno,in jud arad s-au scos multe din dubluri adica pe fond au fost demifonduri,unde crescatori de scurte au putut sa i-si faca categoriile-viteza-demifond-general-as spid,in special cu yarlingi.
    Acum i-ti dau ex,daca prietenul Alin vrea sa faca demifond el trebuie sa claseze”
    Abda 376 km
    Sopron 445 km
    Tabor 655 km
    Tabor 655 km
    Acestea sint demifondurile in arad,iar pt yarlingi eu cred ca v-a fi greu.
    Daca Alin vrea sa faca as spid,v-a trebui sa claseze toate etapele si cele 5 fonduri,deci daca un yarling face as spid cu cateva fonduri cu siguranta este o pasare foarte buna.
    Eu stiu ca Alin zboara cu pasarile de la tine Zeno,si cele care sint in top pe judul arad si in expozitia nationala sint toate de la tine,concluzia ca ai dat pasari bune.
    In arad un fost campion si-a facut reclama pe site-ul lui cu porumbei lui Alin,specificand in reclama ca,crescatorul Alin Rosu face rezultate cu porumbei lui b.i.
    Dar Alin mi-a spus ca nu e adevarat si ca acel crescator a mintit pt a avea succes la vinzari de pui.
    Alin spus ca,toti porumbei lui cu rezultate,cupe judetene provin din crescatoria Dl Zeno din Germania.
    Felicitari Dl Zeno,iar adevarul sa triumfe,iar mincinosi sa-i vada lumea cum vor sa traga ponoase dupa munca altuia.
    Astept cu nerabdare puiul din maratonisti tai.!!!
    Aufwiedersehen Herr Zeno.
    {din partea mamei bunica a fost jumatate nemtoaica}
    {Cati a lui Budiwendell}

  35. moldova says:

    Multe multumiri H.C.! Cum se face ca mereu ii iese lui Bauauau de obtine porumbei imprumut pe care ii distruge?
    Sunt multi prosti si el este prea destept? Sau anumiti pagubasi au bunul simt si Bauauau profita de toata lumea. Avocatu a ras de Bauauau sau nu rade si profita sa il scutere de ceva bani? Va rog in germana daca reusiti sa pot avea un articol mai bogat.

  36. ARAD says:

    B.I. inainte sa dea un site in judecata prima data poate rezolva cu procesu lui pe rol.

  37. ARAD says:

    24 de ce a amutit in urma raspunsului de la 27 ?

  38. Alin Rosu says:

    Zeno multumesc pt încrederea acordată! Calin știu ca va fi f greu mai ales pt mine deoarece distanță pe care o am eu este una dintre cele mai mari distante de pe județ,dar…eu sper ca sa reușesc sa obține rezultate bune in continuare măcar la nivel de județ deoarece așa cum spuneai tu intr-un comentariu trecut la nivel național noi Aradu nu prea avem șanse la etapele Scurte.eu cred ca va fi un sezon f greu si vor face performanța la etapele pana in 700 păsările de general.va fi primul an in care voi zbura la maraton si sper ca nepoții din ,,Aripa Rupta”originala Habaci Calin sa facă treaba cu toate ca încă nu am o experiența prea mare la zborurile de maraton axandu-ma pana in prezent mai mult pe etapele Scurte! De anul acesta cum spuneam au început sa ma interese mai mult si zborurile de maraton,multe păsări am dus de Jan Aarden de la Zeno.Într-adevăr Calin are dreptate toți porumbeii care mi-au dat multe bucurii si au reușit sa fie pe podium la mai multe categorii sunt originali de la prietenul Zeno! Mult succes tuturor in noul sezon.

  39. guta says:

    Bravo baieti

  40. casier la biserica says:

    In sfarsit am ales biserica potrivita care sa aiba incredere in mine, doream sa spun cum am ramas impresionat de catre Alin Rosu in modul cum multumeste lui Zeno, asa da merita apaluze la scena deschisa.Bravo!
    Acelasi lucru este posibil sa vad cum si Bauauau Ioioi intra si multumeste lui Habaci pentru toti porumbeii primiti cadou si pentru toate notitele insemnabile din carnetelu secret. Bravo!

  41. Timis says:

    @ 33 ARAD
    Nu are cum sa fie favoriti fam Toth la viteza si demifond daca nu stiai au facut licitatie totala si au plecat definitiv in Germania.

  42. ARAD says:

    pt 41 Tmis
    Daca nu stiai vor concura sau intors 🙂

  43. Anonim says:

    Pentru com 42..Cine………Burca…..sau Toth…..

  44. ARAD says:

    Amandoi sau intors acasa unu din Belgia celalalt din Germania. Au strans destul si-au luat proprietati si sau intors 🙂

  45. sorin mecea says:

    Caline mai citeste odata mesajul meu si ai sa vezi ca am enumerat porumbeii care aveau noarma la maraton si as maraton… O sa vedem pe viitor care pasari merg mai bine….am de la Burca din paasari de top si am si de la tine din pasari de top,,,,dar pana in prezent rezultat am avut la maraton cu porumbeii de la Cioara Daniel . O sa maturizez lot sa o sa vad din care merg mai bine…La etapele scurte sunt multumit de pasarile de la Burca si de la tine….dar porumbeii Cioara domina momentan.

  46. sorin mecea says:

    pt com 33,, ai uitat de Stefanut un crescator care face legea la maraton pe Arad in ultima vreme.

  47. nicu says:

    Nu aveau cum sa se realizeze in 4 sau 5 saptamani sa fim seriosi.

  48. Felezeu Marius says:

    Din pacate acest nou mod de anunturi ”licitatii totale” nu sint demne de urmat, mai devreme sau mai tarziu se afla adevarul si colegii te descrimineaza. Rusine persoanelor care au ales asemenea practici.

  49. habaci calin says:

    Sorin Mecea,ti-am cerut sa i-mi dai seri de porumbei cu maraton sau fond din porumbei burca din care zbori tu de ceva ani……….
    astept raspunsul tau.
    Da intradevar ai dat 7-8 nume de porumbei de la burca care au facut rezultate in 7 ani de zile.
    1 as maraton{suspect}……..
    3 cu maraton
    2-3 cu general-fond.atit,te contrazici singur.
    Deci marele magician reuseste in 7 ani sa fac 3-4 porumbei cu maraton,mare realizare……….la pretentile de 40-30-20 milioane puiul………………..cam grosolana treaba.
    Ai uitat se pare ca tu m-ai sunat sa i-mi spui ca cel mai bun yarling in crescatoria ta este din femela”super baba” habaci calin .
    Ai citit cu atentie in com meu in care am specificat cateva nume de adevarati maratonisti din judetul arad,din care am scris pe Dani Cioara si Stefanut Nicolae,crezi ca degeaba am scris aceste nume ? vezi ca am avut dreptate ?
    CE MA DERANJEAZA CA NU PREA AI AVUT TRAGERE DE INIMA SA SPUI,SA FACI RECLAMA LA DANI CIOARA,CUM CA”PORUMBELUL TAU DE TOP NATIONAL CU 9 PUNCTE LA MARATON ESTE SCOS DIN 2 PORUMBEI DANI CIOARA.
    Daca era din porumbei lui “magicianu expirat” erau sute de reclame,topic-uri,pedigree,multe faine colorate,cu poze elevul+magicianul……..
    Erati ca si in reclama aia cu prosti.
    Astept sa i-mi spui porumbei de top in crescatoria ta din porumbei lui burca.

  50. sabin says:

    Mesi macar tu sa nu faci o licitatie totala nu merita sa te apleci atat de jos cand deja ai in palmares patru baloane de aur castigate si poti vinde linistit fara nici o strategie mincionoasa.

  51. casier la biserica says:

    5000 euro sau alt mascul la schimb cere cumparatoru fentat, pina in toamna sau vin musafiri din balta brailei sa ne jucam
    Nu va certati cand deja se stie campionu Aradului este Habaci super rezultate trecut prezent si viitor.

  52. habaci calin says:

    casier la biserica.
    Sa sti ca s-ar putea sa ai dreptate cu la toamna………la fel am auzit si eu……….
    Dar vad ca tot nu sti cum a iesit “sambernand” campion?

  53. habaci calin says:

    sabin.
    Stai linistit,eu mai bine fac toti porumbei cadou decat sa mint o tara intrega.
    Puteti spune despre mine ce vreti,dar mincinos,sarlatan,pervers,prefacut,viclean,nu aveti nici o sansa.
    Am fost crescut cu frica de Dumnezeu,cu credinta in Isus,si am crezut in valorile morale.
    Iar pui vinduti nu au acoperit nici o data investitia facuta in porumbei pe un an de zile,deci in loc de castig,pierdere,dar pt mine placerea de a concura,creste porumbei este mai presus de castigurile materiale din porumbei.

  54. Zeno says:

    casier la biserica…
    daca tot veni vorba, recomand ceva din Viziru III sau Radu Negru ca balta brailei e cam slaba ^^ 😉

  55. iuly says:

    Domnu Habaci am o rugaminte mare va rog mult sa ma ajutati doresc de foarte mult timp sa iau legatura cu domnu Burca, nu aveti vreo posibilitate sa aflati numaru de telefon care il are acum in Belgia ? Va sint foarte recunoscator daca reusiti sa il faceti rost, vreau numai numaru si il sun eu pe domnu Burca am pe cartela mea peste 400 de minute internationale, va sant foarte recunoscator daca ma puteti ajuta.

  56. sorin mecea says:

    caline,,,,eu nu zbor maraton decat de anul trecut…ai dreptate porumbelul cel mai bun ca si yarling e din super baba combinata cu porumbel de la Burca. deci 50 ls 50. eu nu fac reclama la burca si la porumbeii de la el si nu fac nici la porumbeii de la nimeni pana nu am rezultat notabil…deocamdata astept sa fac rezultat apoi reclama. Dar cel mai bun porumbelal meu e din porumbeii Cioara. Iar referitor la s fim seriosi,,,,2 ani la rand? din ce am enumerat sunt doar porumbei cu rezultat la maraton si fond. Dar te rog enumera tu din ai tai ca vin sa cumpar pui din ei,,pe bune.

  57. habaci calin says:

    Mecea,Pai nu am multi porumbei cu fond si maraton in 7 ani…doar vreo 100 de porumbei,daca aveam vreo 3-4 cu siguranta i-mi era usor sa l-e dau nume,dar asa….. numara tu din centralizari pe judetul arad.
    Mai uitate o data pe porumbei lui b.i.ca ai confundat fondul cu maratonul,si m-ai scade din nr de porumbei norma la maraton.

  58. habaci calin says:

    Mecea Sorin,baiat bun,exact ca mentorul sau,nu degeaba este o parabola,”corb la corb nu scoate ochii”.
    In anul 2010 ma contacteaza telefonic un baiat,vrea sa cumpere niste pui,vorbim si ramine sa mai discutam pe telefon,intre timp Cioara Daniel vine la mine cu un baiat din jud Salaj,Mircea Beuca,baiat fain la prima vedere.
    Ma cauta tot mai des,i-mi face vizite,face parte dintre noi prieteni.
    La un moment dat discutam despre Mecea Sorin,care vrea sa cumpere niste pui de la mine,Beuca i-mi recomanda baiat bun,incepator,sa-l ajut cu material bun,ca e la inceput de drum.
    Ok,ai dau lui Mecea niste pui in care fii din hermesa galactica,super baba,ect
    Eu cer 150 lei pe pui:din campioane 150 lei puiul:sa il ajut pe bietul baiat,ca tare mai plangea de bani.
    Bun zic hai sa fac o fapta buna,sa fiu bunul samaritean,si ai fac hatarul lui Mecea si ai dau puiul la 100 lei,sa i-mi scot mincarea pe el,si sa ajut pe un incepator.
    Pina aici toate bune,primeste pui,eu nu primesc bani,zice Meca,asteaptama un timp ca nu am bani acum,dar pina in vara max 3 luni i-ti achit pui,stau ma gandesc,mai nu al cunosc,chiar daca el incerca sa ma perie toata ziua la telefon,ca nu mai scapam de el.
    Zic hai sa risc si ai dau pui fara bani,pt 3 luni de asteptare.
    Toate bune si frumoase,trece 3 luni,Mecea nu mai da un telefon in acest timp,nu mai raspunde la telefon,trimit mesaje,primesc inapoi,sint plecat,am treaba,nu pot sa vorbesc.
    Mai trece inca 3 luni,Mecea meu da semne ca moare,i-au tel sun Mircea Beuca,zic mai Mircea mi-ai garantat ca Mecea e baiat bun,cu frica de dumnezeu credincios,merge la biserica.
    Da zice Mircea,ce sa intamplat,si incep s-ai povestesc ca Mecea se da de ceasul morti,nu mai ma streseaza cu tel cum facea inainte s-ai dau pui.
    Mircea Beuca al suna pe fat frumos,dupa inca ceva timp ma suna Mecea,sti ca am avut foarte mult de lucru stau rau cu bani,sa mai ma astepti un timp ca vreau sa fac nunta,ma insor,bla bla bla.ma abureste.
    Eu zic bai baiatule cand ti-am dat pui ai zis sa te astept pina in vara max 3 luni au trecut 9 luni,ce faci ?
    Ca astepatama pina dupa nunta,zic ok,hai sa fiu baiat bun,trece nunta,Mecea nu mai suna,al sun eu,dupa multe tel si alte zile i-mi raspunde,stai linistit ca iti dau bani.
    Eu fiind un om bun cu suflet mare am rabdare ceva timp,dar cand ma enervez sa nu mai stai in fata mea.
    Ai zic,bai Mecea daca nu vi cu bani te caut eu si i-ti trag o mama de bataie de ma ti minte toata viata.
    Sa vedeti cum a reactionat fat frumos si a doua zi a venit cu bani,cu scuze,stii dupa nunta nu prea am mai ramas cu bani,am avut probleme,bla bla bla,la care zic da-mi bani si oprestete ca mai comvins ce om esti,ce cuvint ai,ce credinta ai,acum i-mi dau seama de ce sare in apararea mentorului sau”magicianul expirat”
    Dupa toate aceste aventuri cu Mecea,nu am mai tinut legatura,el incepand a achizitiona porumbei din vedetele lui.b.i.din toti mari super staruri,in 2013 inca nu au dat nici o sclipire………..
    In 2013 ma suna tupeistul Mecea,ceauuuu ce mai faci campionule……eu sint Mecea Sorin,zic da spune ce vrei,el zice stiii pui ce mi-ai dat din hermesa,baba,ect,zic da ce-icu pui ?
    Zice mi-ai dat pui cu pedigreu facut de mina si tare as vrea sa i-mi schimbi pedigreul,eu zic de ce ?
    Pai asa ca in 2010 hermesa si baba nu aveau inca acele super rezultate din 2011-2012 si da mai bine sa fie super tare pedigreul la pui,ca sti tot tie i-ti fac reclama.
    La care eu zic,bai Mecea in 2010 ai primit pedigreul cu pui,acele erau rezultatele la parinti,eu nu falsific nimic sa trec rezultate din viitor,pt ca nu e corect sa modific un pedigreu,si lumea vede clar puiul din 2010 de unde stie Habaci ca in viitor hermesa-baba ajung campioane ? si sa trec in anul 2010 rezultate din 2011-2012.
    Ok i-mi inchide suparat tel,dupa cateva saptamini,surprizaaaaaa,fat frumos face o licitatie cu nepoti din hermesa-baba,mare tam tam,atunci mi-a picat fisa,Mecea vrea s-ai modific pedigreul la pui din 2010 pt ca vrea mare reclama,mare vinzare de pui,exact stilul mentorul lui,”magicianul exipirat”…………….money,money,money,bata-i vina,ochiul dracului,ispiteste si pe cei care merg pe la biserica.
    E de atunci acest individ Mecea incearca sa ma muste de fund,si cite o data sa mai ma perie dar si-a gasit nasul pe Habaci care nu se da de partea celor fara caracter.
    Mecea,un zambet cu toata gura,abureala de ghetou,lingau de prima clasa,magicianul expirat,zambet larg,rade cu gura pina la urechii,magie din albastri scoate rosi,vrajeala multa de si papa de la roma pune botul.
    Mecea nu ma mai cauta,nu vreau sa ma murdaresc cu tine,nu ma interseaza de tine,esti un om fara caracter.pupincurist.

  59. Fam Lucaci says:

    Mesii Calin reprezentant unic firma Mercedes Romania.
    Inteleg multele acuze aduse campionului Burca, dar asta cu Samar cum ca nu-si merita titlul de campion, nu pot sa o inteleg. Daca ceea ce sustii este adevarat vino cu dovezi daca nu te rog sa-ti ceri scuze pt informatia care ai dato. Astept dovezi daca nu asteptam scuze din partea ta.