VIN PORUMBEII DE LA LEIPZIG!
PORUMBEII AU FOST LANSAȚI LA 6:50!!! MULT SUCCES TUTUROR!
Pentru etapa de Tabor, porumbeii au fost lansați la ora 7:20!
Numărul de porumbei pe fiecare centru de îmbarcare în parte:
Timiș – 1210 porumbei
Arad – 934 porumbei
Bihor – 641 porumbei
Satu Mare + Sălaj – 498 porumbei
Așadar, un total de 3283 de porumbei și 301 crescători.
Prognoza meteo pentru Leipzig s-a schimbat, din pacate în rău. Iată prognoza:
Mâine, sute de columbofili din Vestul țării, pasionați ai concursurilor de maraton, vor îmbarca porumbeii pentru concursul cu lansare din localitatea germană LEIPZIG. Județele participante sunt Timiş, Arad, Bihor, Sălaj, Satu–Mare.
Remember:
În urmă cu 2 ani, mai exact pe data de 25.06.2011, aceeași grupare ca și cea de anul acesta + Caraș Severin, aveau prima etapă de maraton tot din localitatea germană Leipzig. Atunci a fost un concurs internațional, cu participarea crescătorilor maghiari, care aveau distanțe de peste 700 de kilometri. Lansarea porumbeilor s-a făcut la 7:15, ora României. Datorită vântului puternic din Vest, porumbeii au sosit cu viteze foarte mari. Astfel, domnul Mărincuș Dorel, din Lovrin – județul Timiș, a câștigat locul 1 INTERNAȚIONAL din cei 5.536 porumbei participanți.
Masculul în vârstă de 2 ani, cu seria 315042, a fost constatat de dl Mărincuș la ora 15:29:35, cu o viteză medie de 1708,07 m/minut, de la o distanță de 844,785 km. Ultimul porumbel clasat a sosit la ora 16:59:35, cu o viteză medie de 1444,77 m/minut. Așadar, 20% din porumbeii angajați au sosit în fix 1 oră și 30 de minute.
Columbofili de renume din zona de Vest a României vor îmbarca mâine cei mai buni și mai pregătiți porumbei.
Cine credeți că va câștiga acest concurs???
*Iată și prognoza meteo din Leipzig pe ore + direcția vântului din data de 29.06 .2013:
admin1
In sfarsit ceva frumos. Credeti-ma ca sunt plin de atatea aberatii. Merg pe mana domnului Habaci Calin din Vladimirescu. Succes va doresc la toti participantii.
bravo va-ti facut si de data asta treaba frumos imi place.sper sa castige HABACI CALIN cu vreu yarling daca angajeaza tineri.bafta tuturor
cred ca va castiga Fam.Toth sau Oros Bogdan
tandemul Stan+Ilie
BURCA IONUT
Cel mai mare maratonist din zona de vest!
Locul 1-PETO JANOS-ORADEA.
Eu cred ca domnul Burca Ionut va castiga acest concurs, mult succes tuturor
Castigator: Oros Bogdan – Salonta….asta pe judetul Arad!!!
Pe general….cel mai bun sa castige
Bafta tuturor 🙂
SPER SA CASTIGE OROS BOGDAN ,ESTE UNUL DINTRE CEI MAI CU BUN SIMT COLUMBOFILI DIN CATI AM AVUT OCAZIA SA CUNOSC,
STAN+ILIE cu porumbelu 234007-12,pe jud.TIMIS
eu cred ca regep sebastian timis
Cel mai bun maratonist este Peto Janos
Cat despre sosiri cu viteze de avion alea trebuie scoase din categoria Maraton
Tirtea Florin locul 1 😉
Pașca Bogdan, admin: SUBSCRIU! 🙂
FAM LUCACI, ORADEA. LOCUL 1!!!
MULT SUCCES TUTUROR!!!!!!!!!
Manea Ioan loc 1 BH
Peto Janosz loc 1 pe general
eu zic ca Dl Tunduc Marius 😀
JIROS VIOREL!!!
blaga sorin sau fildan vlad))
tirtea
Bacos Gelu,Cuzaplac /Salaj.
La fel pot spune si eu ca si Petre. Succes Bogdane la locul 1 :)))
Cred ca va castiga acest maraton Sarac Ioan locul 1 si Marusca Traian locul 2 din Santana!!! 🙂
Loc 1 va fi cu siguranta cei din fata,cu distante mai mici,pe granita cu ungaria,pt ca vintul bate din spate pe toata ungaria si cred ca viteza va fi mare.
Cind viteza e mare castiga cei din fata pt ca,km nu mai conteaza.
LOC 1 poate sa fie,Cabau florian tm,Oros bogdan ar[BH} Tirtea florin bh.
cand viteza e mare castiga aia din spate 😉
Fara doar si poate !
Loc 1 Bihor TIRTEA FLORIN !!
LOC 1 CABAU FLORIN
Sper loc 1 sa il ia Domnu Chereches Dorin SJ !!
VA CASTIGA CEL MAI BUN CRESCATOR DIN ZONA DE VEST SI ANUME BURCA IONUT ….
Tocmai am depasit masinile de porumbei ale celor din Oradea si Arad, pe autostrada in Ungaria, aproape de Gyor. Tuturor participantilor la concurs le doresc sa se poata bucura de zborul si frumusetea sosirilor acestor pasari! Cine va castiga? Cel mai bun sau cel mai norocos, dar asta nu e atat de important.
Erai cu ambulantza?;))
Domnilor, va salut. Dupa prognoza meteo, castigatorul nu poate fi decat din Timisoara sau Arad(Vladimirescu), BH si SM nu au nici o sansa. Eu personal daca ar fi sa pariez, in acest moment as paria pe doi crescatori, si anume: D-l Cabau din Lovrin, datorita amplasari crescatoriei, numarului de porumbei pe care-l joaca, numar deloc neglijabil, si nu in ultimul rand valorii care o are dumnealui. Cel de-al doilea crescator, pe care a-s paria pt. etapa de sambata ar fi Burca, cel mai bun crescator din vest la ora actuala, daca ne uitam la etapa de Benesov, vedem lectie de “COLUMBOFILIE IN STIL BURCESC” datorita acestor aspecte mizez pe cei doi. Ei dar totusi, situatia nu e atat de rea nici pt. noi cei defavorizati de vant, si stiti de ce? Mai sunt si oameni care stiu sa citeasca un clasament, sa vada directia vantului, unde intra pasarile, si cel mai important ce procent de pasari claseaza. Sarlichens spunea ca un crescator care i-a 3 premii din 3 angajati, e cu mult mai valoros decat unul care i-a 30 de premii din 100 angajati. Mult succes va doresc, cu respect Ionut Lucaci.
este clara situatia vor castiga Arad si Timis, macar sa le dea drumu la prima ora sa pastram traditia , lansare dimineata si vant din cur !
Bihor Tirtea Florin
Mascas Florin
cand e greu se vad adevaratii porumbei de maraton si prea putin conteaza locul 1 daca nu e precedat de alti porumbei.Uitat-va la etapa de Nikopol la Preda Gheorghe si vedeti cum e sa ai etapa de maraton reusita.Omul am inteles ca are 12 din 14 pe catastrofa din weekend-ul trecut.Bafta tuturor participantilor si nu uitati ca la etape grele numarul porumbeilor angajati nu mai conteaza.
Onodi Vasile / Carei.
No sa fiti ca moldoveni la maraton nici de acu in 1000 de ani
nici daca va luati porumbei de la japonezi nu bateti moldoveni la maraton
Moldovenii sunt tari de tot. Ar fi si mai fain daca ramaneti dracu’ in Moldova
Porumbeii au ajuns pe locul de lansare la ora 20.30. Momentan sunt hraniti si adapati si se vor odihni pe locul de lansare pina maine dimineata.
Se pare ca prognoza meteo s-a schimbat in bine, deci speram sa avem o lansare buna si o sosire si mai buna
Bafta tuturor!!!!
Mno lasa mai eu. Nici voi pe noi in 2000 de ani. Hai la noi in vest. Occident no.
normal ca nu o sa fim ca moldoveni noi zburam peste munti din gemania austria cehia iar moldoveni pe campie cu vint din spate cu viteze de categoria viteza-demifond
moldoveni sa ia porumbei de la noi ca sint mult mai rezistenti si mai buni, ca ai lor cu vint din spate pe campie pot sa zboare si cu ianseni ca tot prostul claseaza
Marincus Dorel din Lovrin jud.Timis
BUDAI ANDREI /CAREI-BH-GHOOOO..!!!!!!
En Titre loc 1 dar fara tandem
cel mai bun sa castige vant in pene
HAI ARADU !!!!!!!!
haiiiiiiii timisuuuuuu
PT ADMIN,VA ROG SA PUNETI SI NR DE PORUMBEI PT TABOR,PE FIECARE JUDET,ASA CUM ATI FACUT PT MARATON,VA MULTUMESC ANTICIPAT.
Hai bihoruuuuuuuu. Vânt in cur sa-veti
6 / 49 merg si eu fam.Toader
mda,vad ca nu l ati pus,dar oricum nu mai conteaza…..
pt Iglu,auzi ma …mare performanta as face ,,adica sa nu bag porumbei la maraton si sa fiu locu 1.esti destept de dai in gropi ,DE PROST,,..ai impresia ca nu stiu cine esti,te inseli,te astept baiatu ,la cotitura…sa bvezi atunci…hai,sa mi scrii
sunt 70 de porumbei anuntati pana acum de la LEIPZIG si inca nu se vede in clasament varfurile , Habaci . Burca ,Fam Lucaci Fam. Toth , Peto , Onodi , nu au angajat porumbei sau porumbei lor inca nu sunt in forma :))
BRAVOOOOO !!!!!!!!!!
Nu au marfa pretine!:))))))))
Felicitari invingatorilor.Florin Guver,dute inapoi la oi ca de acolo si vi,se vede.
din cati ai enumerat florine,multi au capitulat de anul trecut inca,care varfuri,au apus astia,acum se ridica altii,felicitari pt adevaratii campioni,care nu se lauda si nu scriu posturi si conferinte pe site uri ci isi vad de treaba lor.
Dl Florin Guver nu mai fiti rau. Porumbeii dlui Habaci au fost incurcati de modificarea facuta de federatie acum 3 luni prin schimbarea datelor si au fost in forma maxima saptamana trecuta. Nu se poata sa pastrezi forma la maraton si in saptamana urmatoare, deci a urmat o usoara cadere. Ei se vor ridica din nou pe week-endul 6 iunie, insa din nou soarta si federatia il vor vitregii pe dl habaci. Datorita acestei decizii luata clar impotriva marilor maratonisti ai tarii dl Habaci pierde anul acesta cel putin 12 cupe la nivel national la catehoria maraton si le vor lua cei slabi, cei care nu merita, cei care sunt blat cu Tunduc si Bilan.
Un alt tandem de care nu am avut loc toata iarna Lucaciu + Horotan de la Salaj, si care se plangea de scazutul distantelor reuseste sa aiba 1 porumbel in prima zi. Cred ca era mai bine daca zburam 1200 km sa nu aiba in prima zi nimeni pentru ca astfel se da o dimenziunea reala valorii acestui net-man (adica om care net-uieste toata ziua)
Omule intelegem ca a tai sunt de peste 1100 km da macar sa-ti via acasa pana seara cativa si de la 900 🙂
Si mai sunt cativa dar deocamdata ajun astia doi.
PS. Sper ca FCPR sa poata sa-si ceara scuze de la Habaci la expozitie si sa-lpuna pe podium chiar si fara cele 12 trofee. El e un trofeu in sinea lui …
Dl. Habaci Calin v-am jignit cu ceva ??? Va supara adevarul ??? dece tot timpul jigniti pe cineva cand spune adevarul ??? va cred ca vi sau lungit gatul si ochii dupa atat uitat pe cer dar asta e sportul columbofil , la etapa sta trebuia sa castigati cu un porumbel de Janssen 😀 , asa ca incercati sa nu mai jigniti lume si sa dati dovada de un om civilizat , e greu sa spui “ asta e nu e anul meu “ pasari de maraton nu o sa faceti nici in urmatori ani daca tot schimbati direstia si locatiile in ultimi 3 ani ati tot schimbat ba acolo ba dincolo si ati facut pasarile praf , e totusi ceva de spus au fost anuntate 150 de pasari si pe urma ai anuntat si Dumneavoastra , sincer de la un asemenea caracter nu ai ce invata !!!!
Pt voi carcotasi,nu m-am laudat ca voi face rezultate anul acesta pt ca nu am un lot de porumbei cu care sa ma bat la loc 1.
Sint in formare de lot de anul acesta,pt ca anul trecut la bamberg am pierdut 11 porumbei cu norma la fond+maraton,din care multi au fost in expozitile nationale.
Probabil ca in 2-3 ani voi avea de spus si eu un cuvint la maraton deocamdata nu am pretenti pina nu imi formez 25-30 de pasari mature pt maraton.
Vorbiti aiurea sau vorbeste gura fara voi ?
Guver uite cum ti-o trag la tine in judet:
MARATON KARLOVY VARY 1.960 PORUMBEI JUD CARAS-SEVERIN
LOC 3 BOBOIESCU MATEI CU PORUMBELUL 0559043- 885 KM
LOC 17 BOBOIESCU MATEI PORUMBELUL 0559913- 885 KM
PINA SEARA A AVUT 11 PORUMBEI SOSITI la maraton.
BOBOIESCU MATEI FOSTUL MEU TANDEM ZBOARA CU PORUMBEI MEI LA FOND+MARATON.{pe care i-am lasat toti lui}
GUVER NICANOR MARATON
LOC 121 LA 855 KM CU 35 KM MAI PUTIN CA SI MATEI.
Cum dracu poti tu sa comentezi la adresa mea si de porumbei mei cind eu te bat la tine in casa ?
In judetul Arges la u.c.p. prietenul meu Andrei Daniel se pare ca este loc 1 la fond cu porumbel % habaci calin pe centrul lui de imbarcare,si sint foarte multi crescatori si porumbei in jud Arges.
Deci carcotasi,nu v-a bucurati prea repede ca dupa ras vine plins,si s-ar putea sa plingeti la urma.
Eu nu am cu ce sa ma bat anul acesta la maraton,dar in schimb la fond stau foarte bine cu cateva pasari yarlinge,la toate 3 fondurile am fost acolo in fata,deci viitorul vine .
Am 11 pasari din 29 sosite la maraton si 3 din echipa deci nu stau asa rau,tinand cont ca majoritatea crescatorilor stau unde la 30% din pasari sosite.
Dar nici nu am pretenti mari acuma sint in formare si selectare la pasari,va las sa al urmariti pe campionul de iarna Lucaciu+Horor-tan care ne-au rupt in iarna la povesti……..
A era sa uit pt pt cei care se cred deja campioni….din pacate pt ei,campionatul la maraton este din 4 etape cu 1 nu faci mare branza si o sa vedeti in urmatoarele 3 etape ca multi din cei care ai vedeti acum in top v-or disparea subit.
Dac’ar fi avut mai mult grija porumbeilor decat grija moldovenilor poate ca i’ar fi venit si lui mai bine!
Felicitari castigatorilor!!
nu tre sa fim rai,crescatori ca Habaci,Burca,fam Toth,Lucaci,etc sunt oameni de la care ai ce invata,deci atunci sa le radem in nas cand vom fi mai buni ca ei pana atunci TOATA STIMA pt ei,eventual luam exemplu de la ei……
DL BURCA NU ZBOARA MARATON ANUL ACESTA?CA ZICEA CINEVA MAI SUS CA E CEL MAI TARE DIN ZONA DE VEST,PANA ACUM NIMIC DE ZIS,ASA E.
Dl Habaci si eu mi am pierdut tot lotul la Bamberg si eu sunt in formare de o noua echipa dar primu care mi a venit de la maraton este un Tardiv de 2011 si al doilea care e venit la 15 minute diferenta e o pasare care la un an a facut Frankfurt , cate pasari la un an cu Frankfurtul facut ai ??? Maratonul se face din 2 etape nu din una 😉 sunt sosiri frumoase la maraton am angajat 8 pasari si am in prima zi 5 ce vrei mai mult de atat lotu de pui de anu trecut i am nenorocit la Derby cu voi anu asta nu mai repet aceeasi greseala , si degeaba iti vine o pasare in fata daca nu faci norma cu ea, fati lotu de maraton ca iar se schimba directia de zbor si iar zici ca nu ai lot pe care sa te bazezi .
si inca ceva prin telefon nu ma pot ocupa de porumbei asa ca sunt acceptabile locurile pe care le am ,
Guver,nu te mai ascunde dupa ureche,te bat la tine acasa cu porumbei mei,te bate Matei la aproape toate etapele avind distanta mult mai mare ca tine si asteapta tot timpul ultimul,acest lucru iti spune ceva ? calitatea porumbeilor mei este mult superioara fata de ai tai din moment ce te bat in terenul tau.
Nu e treaba ta ce fac si cum zbor eu la maraton,anul acesta este un test in crescatoria mea la pasarile noi ce am dus,dar pina acum se pare ca tot linile mele vechii functioneaza.
In momentul de fata am 15 din 29 la mar in care 3 yarlingi din 9 , toti 3 sint nepoti din “hermesa galactica” iar a 4 sosita in cresc chiar fica ei cu 7\7 clasari pina acuma inclusiv primele 2 fonduri + 1 maraton.
Guver,cind eu vorbesc de tine si porumbei tai pe net atunci sa vorbesti si tu de mine,care e problema ta ?
I Walk Alone.!!!
Parca am stabilit cind eu te caut atunci stam de vorba ?
Ce te maninca limba, sau degetele ?
Sau nu te lasa gandurile si insomniile sa ma scoti din mintea ta ?
Incearca sa te concentrezi pe porumbei tai,nu pe ai mei.
Ai spus ca nu mai comentezi la adresa mea.
Nu prea ai cuvint si caracter.
A,Guver am angajat 5 pasari la francfurt si mi-au venit 5 din care 3 yarlingi,1010 KM,iar la maratonul acesta acele 5 pasari sint sosite toate 5 care au venit de la francfurt,la berlin am angajat 5 au venit 5 am clasat 2.
Eu cred ca subiectul acesta este inchis si putem discuta altceva mult mai constructiv.
Pt ca in loc sa v-a urmariti porumbei vostri,urmariti porumbei altor crescatori,din acest motiv nu ve-ti faci nici rezultate,pt ca nu sinteti atenti la ce este esential.
bravo caline esti bun scuza ma ca te am decazut din drepturile de a te lauda ,, de porumbei tai nu m am luat nu am contestat nimic egal ca are 7 din 7 , 9 din 9 chiar nu ma intereseaza nu am facut nici o comapratie cu nimeni doar am intrebat unde sunt varfurile nu am stiut daca au angajat porumbei sau nu , abea dupa ce a au fost anuntati 150 porumbei ai anuntat si tu deci suza ma nu am stiut daca ai angajat sau nu , nu te am jignit cu nimic insa tu ai facut o !!!! Intrebare e numai Campionii au dreptul de a jigni ???
Mai baieti nu va mai certati exista legea compensatiei ,care vad k functioneaza foarte bine vint in pene…..
Mai Guver mai lasama ca ma plictisesti.
da sint 150 anuntati pina am anuntat eu dar 30 pica afara ca sint anuntati de mai multe ori aceiasi porumbei,undeva pe la 100 si ceva voi fi probabil,eu zic ca e bine din 3300 porumbei.
Tu cum stai ? loc 121 din 1960 porumbei ? tot sub mine esti mai ales ca ti-am traso urat la tine in judet loc 3 si 17 la maraton Boboiescu Matei,spune tot.
Pa.si nu uita in viitorul apropiat o sa tot auziti de Boboiescu Matei,si porumbei Habaci in judetul caras si in alte judete.
Te rog nu te mai obosi sa imi scri,mai bine trimitemi o scrisoare.sau 1 kg de branza……
de la tine din batatura.
mai habaci,acolo scrie Boboiescu Matei nu habaci calin.Matei a cam pierdut cam toate pasarile de la tine daca vrei sa sti.de ce nu te-a mai tecut in tandem? iti spun eu:pt ca s-a suparat pe tine ca ai dat numai pasari de nimic.heremesa cu care te lauzi singur era un porumbel de fond care in momentu in care a dat de distante de maraton a ramas sa faca plaja pe Lacul Balaton.demonstreaza anul urmator ca esti bun si vei fi felicitat,dar asa……si sa nu uit la expozitia urmatoare nu mai trece pe pedigree-uri clasarile pe crescatorie ca te faci de ras.si inca ceva,ai vandut anul asta atatia pui incat sa iti ajunga sa mergi la mare sau stai acasa?
#73 marius-cs,imi pare rau timpul tau a expirat,fa-ti o cerere sa intri in audienta cu mine,nu mai am timp sa il pierd cu ciurucuri,am alte treburi mai importante de facut.pa
Astfel de comentarii (jegoase) nu isi au locul pe site-ul nostru. Multumesc pentru intelegere.
P.S. Hotaraste-te intre marius cs, marius tm etc…
alooooooo! d-le admin,eu nu am comentat jegos asa cum spui tu.cuvantul “ciuruc” poate fi folosi de acest laudaros habaci si ae pare ca nu e un cuvant jegos.il supara adevarul? introdu obligativitatea comentriilor pe baza de email,dar pana atunci ma cheama cum vreau eu
Aloooo citeste-ti dracu comentariul inca o data. Daca ai uitat ce ai scris gasesti la farmacie lecitina.
Si mi-e egal de unde esti si cum te cheama.
ce zic eu si ce intelgi tu caline. Decat ca tine sa ma rog de unu si altu sa cumpere pui din baba si hermesa galactica si hermesa extraterestra si din salii care merg extraordinar asa zici tu mai bine cioban la oi branza e santoasa , cu ban ice iam facut pe branza mi am permis sa schimb toata matca a doua oara si nu m am rugat de nimeni , sunt putini in caras care au dat bani pe care i am dat eu pe porumbei , si asa nu pt ca imi permi ci doar ca imi place sportul asta , daca aveai locul 1 la Leipzig sau egal din cei care i am mentionat la com #54 nu mai aveai loc de reclama pe care si o faceau pe site :)) asta e adevarul si vad ce pe tine te doare rau , fiecare isi doreste un loc 1 la maraton dar din pacate doar un singur loc este, asa ca nu te mai tigani cu nimeni ca nu frumos te stie o tara intreaga dece esti bun mai nou , am sa sponsorizez acest site sa ti inmaneze un trofeu sa nu mai fi suparat !!!!!
lasa-l florine,ca e suparat.pune si tu niste tardivi(gratis) si pun si eu(tot gratis) sa il ajutam putin pt matca.
Are dreptate Habaci Calin este nevoie de minim 2-3 ani sa formeze un lot de baza pentru maraton. Daca reuseste cine stie, marea majoritate nu au mai reusit, timpul v-a demonstra. Macar el a fost acolo sus, majoritatea nu au fost, deocamdata avantaju este de partea lui.
Succes la toti si intelegeti ca fiecare are urcus si coboras dar un lucru este sigur, nimeni nu ramane cimentat acolo pe podium.
a mai mare greseala pe care a facut o Calin e ca a vandut parinti lu Hermesa galactica si extrateresta eu sunt ferm convins ca alte pasari ca alea nu va descoperi asa de repede , a optat spre a face bani , dar sti cum e cand vinzi mina nu mai scoti aur 😉
Guver,termina o data cu aberatile tale,chiar esti jenant.
Eu te bat in terenul tau tu o dai la oi,ce te crezi becali ?
Stiu ca te roade tare cind te bate un incepator cu porumbei la tine in judet si cu distanta cea mai mare cum este Matei,dar a avut profesor bun si porumbei de calitate,din acest motiv rezultatele au aparut imediat,si a-i place ce-a ce face,tu poti sa schimbi matca in fiecare an ca tot nu ve-i face rezultate,doar branza de calitate.
Daca tot te pricepi asa bine la oi si la branza nu inteleg de ce nu ai ramas la profesia asta pt ca chiar te pricepi ,dar cu porumbei nu iti prea merge,pt ca nu te pricepi.
Am glumit Guver,si te rog termina cu prostiile astea,nu te mai lega de “campioana mea si a ta si a tari” “hermesa galactica” care a fost mandria romaniei si a europei,la maraton palmares.
Eu sint constient ca e greu sa mai fac campioane cum a fost cele 2 surori hermese,dar vine din spate fii,frati,nepoti lor.
Am 18 din 29 de la leipzig din care 10 sint din linia lor,iar fica hermesei 0560000 are 8\8 clasari+ 2 fond+1 mar si vedem la urmatorul mar pt ca are sanse mari la categoria AS NATIONAL.SI LA AS FOND+AS MARATON.
Sperante sint multe anul acesta am cativa yarlingi care mi-au demonstrat,dar cum am mai spus imi va trebui sa imi refac lotul cam 2-3 ani.
marius-tm sau marius-cs,stiu cine esti,{am dat tel si m-am interesat la tm de tine,poate v-om sta de vorba la banchetul din iarna la tm}dar ca sa poti sta de vorba cu mine trebuie sa iti faci programare.
Eu nu te-am facut ciuruc,te simti tu asa ? asta este parerea ta despre tine ? imi pare rau pt tine dar vad ca ai probleme grave de comportament.
Caline cum poti sa zici ca tu ma bati acasa la mine cand numele tau nu se vede la Jud Cras ?? :))) probabil de era asa cum tu susti arti si acum Tandem , vad ca si Burca te a copiat cu tandem la Caras * imi cer scuze daca gresesc !!* se vede in clasament , la caras a fost un maraton usor exact ca o etapa de fond , urmatoarele vor fi grele datorita evantaiului in care asteptam porumbei noi nu zburam ca moldoveni toti la un loc si asteapta unu in spate la celalalt e si normal sa le intre porumbei bine la toate maratoenele , daca ar zbura si ei pe ebantai de 300 – 350 km nu ar ma i fi intrari asa reusite , dar ce sa faci asta e uni sunt avantajati pt ca se inteleg alti sunt dezavantajati pentru ca nu vor alti sa fie cate mai multe pasari la ultimile maratoane , la nou au fost aproape 2 mi depasai un singur judet , la voi 5 judete 3 mii + , dar nu se stie sa prindem inca doua etape tot asa reusite cum a fost ceea de saptamana trecuta si cred ca vor intra bine pe noi eu sincer asta imi doresc , egal cine bate la noi in caras important e carasul sa fie pe primul loc pt ca sunt pasari de valoare !!!!
habaci pe tine nu te invita nimeni la banchetul de la timisoara.tu nu ai nici un prieten la timisoara pt ca le-ai tras teapa la toti.daca o sa se treaca iarasi la maratoanele de 800km atunci probabil o sa fi mare fondist ,dar la maratoane adevarate cum sunt cele de acum,nu o sa mai ajungi niciodata sus.urmasii hermeselor sunt toti porumbei de 800km. de ce nu ii dai si lui matei ceva porumbei inruditi cu hermesele si o sa vezi ca nu face nici un rezultat din cauza distantei mult mai mare fata de arad.
Mai Guliver nu mai vorbi tu de Moldoveni si de evantae ca esti penibil.
mai baieti nu va mai certati,ac oricum suntem mici cu totii.Freialdenhofen iar a castigat in Germania.Aia nu se cearta ca voi.
Guver,acuma putem discuta altfel,vad ca ti-ai revenit.
PS,matei zboara anul acesta la fond si maraton numai cu porumbei mei,si daca te uiti in clasamente la toate 3 fondurile a fost in top,iar acuma la maraton a rupt gura targului.
Te rog frumos nu amesteca pe Burca in discutile noastre.
Tu sti prea bine ca eu ca tandem boboiescu+habaci,in primul an de zbor la pui am luat 3 cupe pe judetul caras avind distanta cea mai mare din judet.
LOC 1 CRESCATOR,ITI SPUNE CEVA ?
LOC 2 PASARE
LOC 3 PASARE
Cred ca calitatea porumbeilor si experienta crescatorilor si-au spis cuvintul.
Eu am renuntat la tandem,pt ca imi era foarte greu sa fac 2-3 drumuri pe luna la moldova noua 500 km,dar am lasat toti porumbei de zbor si o parte din matca la matei,plus program de zbor de vaduvie de antrenamente de tratamente de motivatie.
Matei se descurca foarte bine a prins taina porumbeilor foarte repede si a-i place ce-a ce face,o face cu pasiune,a-l felicit pt asta.
Eu cred in el si cu siguranta va fi unul din cei mai buni crescatori din judet.
Guver,eu tot timpul am sustinut ca judetul caras sa treaca in zona 2,pt ca aveti distante egale cu zona 2,nu aveti ce cauta in zona 1,o sa vezi la maratonul urmator ca ve-ti avea distante de 170-180 km mai mult ca si primul concurent,adica inca 3-4 ore de zbor in plus.
Deschiderea de care vorbesti la noi in zona e cea mai mare din tara de la moldova noua pina sus in satu mare este 400 km,foarte mult si din aceasta cauza vintul este un factor foarte important,in deciderea campionilor.
Dar sti prea bine ca zona 2 nu va vrea pt ca ia-ti cam batut in ani anteriori.
Din acest motiv eu am facut si dus porumbei la moldova noua sa imi demonstrez mie daca porumbei mei fac fata si in alte zone si cu distante mai lungi.
Eu nu m-am certat cu matei nici o data tot timpul discutam la telefon n-e sfatuim,n-e ajutam reciproc,nu vad dicutile si vorbele aiurea facute de anumite persoane din caras.
Cit despre zona moldovei prefer sa nu discutam,pt ca am si acolo prieteni buni,dar fiecare cu treaba lui pe zona lui.
CARCOTAS,MARIUS TM+MARIUS CS DIN ARAD.
TI-AM ZIS FA-TI PROGRAMARE CA SA POTI STA DE VORBA CU UN MULTIPLU CAMPION NATIONAL,IAR DACA AI COSMARURI,I-A DUTE LA DOCTOR SI FA UN CONSULT,CA SA NU FACI DRACULUI VRE-UN INFART.
In fiecare an sint invitat la banchetul din tm,unde ma duc cu mare placere,sint invitat de cei mai titrati camp ai judetului,si nationali.
;hermesa galactica a iesit campioana nationala loc 4 international cupa continentala loc 1 int femele.
Pt tine nimicule sint doar vise aceste rezultate.
10 cupe nationale in 2 ani , 6 TITLURI DE CAMPION NATIONAL,tremuri tot numai cind imi auzi numele meu.
LOC: 1 0323532-07 / HABACI CALIN / AR3 /
“HERMESA GALACTICA” 1 NAT
901911 km pct= 3.17 loc 4 Halle 1837 por
892957 km pct= 4.71 loc 11 Bamberg 3405 por
Norma 2010 : 7.88 puncte !!!
973373 KM PCT= 2.52 loc 7 Magdeburg 2778 por
864381 km pct= 13.54 loc 58 Leipzig 4284 por
Norma 2011 : 16.06 puncte
TOTAL: 3632622 23.94
lOC 4 NAT AS MAR PAL 6\6 MARATOANE,AVIND IN 4 ANI 12 MARATOANE CLASATE SI 6 FONDURI.
Si punctajul este mai mic pt ca era prostia daca nu claseaza toata lumea creste punctajul la porumbel.
A avut norma la maraton palmares cu 21 de puncte in 2 ani de zile,cred ca e cel mai bun punctaj care l-a avut vreodata un porumbel in romania la maraton palmares.
Carcotas penibil,pt ultima ora iti sugerez,fa-ti dracului programare,ca iti expira timpul,si ma plictisesti.
Dragi Caraseni,In loc sa aveti grija de porumbei Dmv va luati de oameni care au dovedit ceva in lumea columbofila de Ex Habaci C etc,eu zic sa aveti grija sa nu mai ajunga Porumbei rupti de sete la Maraton de Exp la maraton Karlovy Vary.
Prietenul meu “Schapionul JAN KRAFT” lansatorul mea zis mie personal ca nu sa intalnit cu asa ceva sa calce porumbei unu peste altu sa ajunga sa bea apa, deci porumbei erau rupti de sete sa fie clar, dragi Caraseni eu sant persoana care va rezolv cu lansari la fonduri si as putea spune multe dar !!! ma sustin findca am un mare respect fata de prietenul meu Carasan Boboiescu Matei pentru cinstea lui fac ce fac pentru Jud CS,CEAU si Fiti cuminti ca nimeni nui 100%.OK
Alin,aia nu se cearta acolo pt ca i-si respecta CAMPIONI,acolo daca vorbesti urit sau acuzi un coleg pe net cu alte nume te dau afara pe viata.
Vreau sa spun ca si la Matei in jud caras din porumbei mei originali de freialdenhofen au venit foarte bine la maraton,am ramas placut surprins de ei.
da aline dar Fam Freialdenhofen sunt profesionisti si multi alti din germanai , kipp und shone nu are nici un porumbel in primi 200 desi are distata a mai mica , tara noastra e plina de kipp 😀
habaci,daca e asa cum spui tu,de ce le-ai pierdut pe hermese? de bune maratoniste ce erau.nici o etapa din care le-ai enumerat nu are peste 1000km(deci maratoane adevarate).acolo la 800 km nu ti-am contestat hermesele,dar la 1000 au fost praf.nu stiu de ce ma tot jignesti.ti se pare tie ca am eu mai jmulte probleme la cap ca tine? nu cred. daca mai gasesti vreun columbofil din romania care a fost la expozitia nationala cu pedigree-uri in care erau trecute clasarile pe crescatorie asa cum ai facut tu,eu nu iti mai zic nimic de rau niciodata.o sa te laud ca sa nu te mai lauzi singur
marius-cs+marius-tm+marius-ar.
PROGRAMARE,BAIATULE,PROGRAMARE SI LA MINE SI LA DOCTOR.ha.ha.ha ce bine ca lumea asta e plina de ciurucuri,ce ne-am face fara ei……..NU UITA PROGRAMARE LA PSIHIATRIE…….baietasule.
majoritatea nemtilor au bagat porumbeii la Bordeaux national,care a fost tot in weekendul asta printre care si kipp ,asa ca nu avea cum sa il bata pe Freialdenhofen daca nu a participat la Agen int.
Nu cred ca e cazul sa il conteste cineva pe Kipp,uitati-va ce a facut in sportul asta pana acum si am convingerea ca nu se vor opri aici.
In fine,de la maratonul viitor sunteti concurenti direct (habaci-guver),strangeti mana si fi-ti fair play indiferent de situatie.Numai bine tuturor
te doare habaci? te doare rau? dumnezeu nu doarme si nu bate cu parul